مشکلات قانونی عرضه اولیه توکن DJ Khaled وFloyd Mayweather پس از یک سال.

ایران بلاکچین – رابرت فارکاس با ایفای نقش در Centre Tech با کمترین مجازات جنایی روبرو خواهد شد. دادگاهی در منهتن به دلیل مشکلات قانونی عرضه اولیه توکن ، مجری شرکت سرمایه گذاری رمزنگاری Centra Tech متقلب را به یک سال و یک روز زندان محکوم کرد.

خالد محمد خالد (متولد ۲۶ نوامبر ۱۹۷۵) که با نام هنری DJ Khaled شناخته می شود ، دی جی آمریکایی ، مجری ضبط ، ترانه سرا ، تهیه کننده ضبط ، نویسنده و شخصیت رسانه ای است.
Floyd Joy Mayweather Jr (متولد فلوید جوی سینکلر ؛ ۲۴ فوریه ۱۹۷۷) مروج بوکس حرفه ای و بوکسور حرفه ای سابق آمریکایی است. او بین سالهای ۱۹۹۶ و ۲۰۱۵ شرکت کرد. در طول زندگی حرفه ای خود پانزده عنوان بزرگ جهانی را به دست آورد.
طبق اعلامیه روز سه شنبه وزارت دادگستری ، رابرت فارکاس با موفقیت در زمان رونق اولیه عرضه سکه ۲۰۱۷ ، ۲۵ میلیون دلار سرمایه دریافت کرد.  ICO مشهور مربوط به تبلیغات بوکسور Floyd Mayweather و موسیقیدان  DJ Khaled بود ، که هر دو به دلیل (مشکلات قانونی عرضه اولیه توکن) عدم اعلام حق الزحمه شرکتشان به مشکل قانونی برخوردند.

طرح Farkas شامل دروغ هایی در مورد صدور مجوز از Centra Tech به عنوان تجارت خدمات پولی در ۳۸ ایالت و همچنین مشارکت با Visa و Mastercard  بود. با توجه به دروغ بودن عملیات، دادستان ها ظاهراً به دنبال محکوم کردن  Farkas بودند. در نتیجه ، حکم سبک تر از حد انتظار است، و حداقل یک سال و یک روز Farkas  محکوم به حبس در زندان  است.
Sohrab Sharma و  Raymond Trapani ، از بنیانگذاران این پروژه ، نیز به جرم خود اعتراف کردند. DJ Khaled یکی از بزرگترین و مشهورترین اهنگسازان و رپ های امریکایی هست که در چند سال،اخیر به موفقیت های بزرگی دست،یافته است.

منبع : cointelegraph

ارزدیجیتالارزرمزنگاریاف بی آیبیتکوینتقلبتوکندی جی خالدریموند تراپانیکلاهبرداریمقرراتوزارت دادگستری
Comments (0)
Add Comment