درپر گورن هلم استارت آپ های Tezos را به صندوق سرمایه گذاری خود اضافه می کند

صندوق سرمایه گذاری مستقر در لس آنجلس در نظر دارد استارت آپ هایی را که بر روی بلاکچین Tezos بنا کند

استودیوی سرمایه گذاری ، Draper Gorem Holm از برنامه ریزی برای جوجه کشی استارتاپ های مستقر در Tezos به عنوان بخشی از صندوق سرمایه گذاری ۲۵ میلیون دلاری خود خبر داده است و این امر محکومیت آن را در بستر قرارداد هوشمند برجسته می کند.

صندوق سرمایه گذاری موسوم به صندوق سرمایه گذاری ۱ ، در اکتبر سال ۲۰۲۰ به عنوان راهی برای جوجه کشی شرکت های نوپای بلاکچین راه اندازی شد. صندوق ۱ به عنوان یک صندوق سرمایه گذاری مخاطره آمیز سنتی با تمرکز بر استارت آپ های نوظهور فین تک و بلاکچین راه اندازی شده است.

ورود پروژه های مبتنی بر Tezos در صندوق با توجه به حمایت روزافزون این شرکت از بستر قرارداد هوشمند ، تعجب آور نیست. Draper Goren Holm در حال حاضر از Tezos Stable Technologies ، تیم پشتیبان دلار پایدار USDtez پشتیبانی می کند. این شرکت همچنین در کالامینت ، یک بازار NFT مستقر در Tezos سرمایه گذاری کرده است.

تیم دراپر ، شریک این شرکت ، به دلیل اتکا به اجماع اثبات سهام یا PoS ، Tezos را “پلت فرم اصلی برای قراردادهای هوشمند و مصرف کم انرژی” توصیف کرد.

آلون گورن ، شریک موسس Draper Goren Hold ، گفت:

“ما اعتقاد داریم که تفاوت در زنجیره بلوک Tezos و نحوه اداره آن در مقیاس گذاری عمودی بلاکچین برای طولانی مدت بسیار مهم است.”

Tezos یکی از امیدوار کننده ترین سیستم عامل های قرارداد هوشمند در اواخر سال ۲۰۱۹ و اوایل سال ۲۰۲۰ بود اما در میان بازار گاو نر از توجهات کمرنگ شد. براساس CoinMarketCap ، XTZ با ۳.۸ میلیارد دلار ، اکنون با سرمایه بازار در رتبه ۳۲ قرار دارد.

منبع : cointelegraph

Tezosایران_بلاکچینتزوسکریپتوکارنسی
Comments (0)
Add Comment