ایلان ماسک یک قطعه موسیقی الکترونیکی را در NFT به فروش میرساند

ایلان ماسک با فروش یک قطعه موسیقی الکترونیکی جدید که ظاهراً به عنوان NFT تولید شده است ، در حال فروش در NFT است. بله ، درست شنیده اید – این آهنگی درباره توکن های غیر مثلی است که به نظر می رسد ماسک آن را در بلاکچین ضرب کرده است (یا قصد دارد آن را ضرب کند). ماسک پیوندی به NFT را شامل نمی شود ، بنابراین مشخص نیست که از قبل پخش شده است یا ماسک قصد دارد فروش را در تاریخ دیگری آغاز کند. همچنین مشخص نیست که ماسک در کدام پلتفرم قصد فروش NFT را دارد.

ما همچنین نمی دانیم که این آهنگ نام دارد یا خیر ، اما برخی از سرنخ ها را داریم. ویدیوی حلقه ای ضمیمه آهنگ Musk که روز دوشنبه به توییتر ارسال شده است ، عبارت “Vanity Trophy” را نشان می دهد که در اطراف یک گوی طلایی قرار دارد که در بالای یک جام واقعی قرار دارد و با عنوان “HODL” ، کوتاه شده برای مرحله “تحمل کن برای زندگی عزیز”.

نام اختصاری HODL ، گرچه اعتقاد بر این است که به طور بالقوه به عنوان یک غلط املایی از کلمه “نگه داشتن” ایجاد شده است ، هم عامیانه آنلاین است و هم نوعی فریاد تجمع برای جامعه بیتکوین است ، زیرا در ظاهر علاقه مندان به رمزنگاری را ترغیب می کند که توکن های خود را نفروشند. در اینجا لازم به ذکر است که ماسک طرفدار بزرگ بیتکوین است. تسلا ماه گذشته ۱.۵ میلیارد دلار در ارز رمزنگاری شده سرمایه گذاری کرد و قصد دارد آن را به عنوان روش پرداخت وسایل نقلیه الکتریکی خود در آینده بپذیرد.

منبع : theverge

ایران_بلاکچینکریپتوکارنسی
Comments (0)
Add Comment