ایجاد آدرس جدید کیف پول اتریوم به بالاترین سطح ۳۵ ماه گذشته رسید

یک عکس فوری برای Spark airdrop ممکن است باعث افزایش رکورد در ایجاد آدرس اتریوم شود. بنا به گفته تحلیلگران Santiment ، ایجاد آدرس جدید کیف پول اتریوم در ۱۴ دسامبر به بالاترین سطح ۳۵ ماهه رسید که در واقع ۱۷۷،۰۰۰ آدرس جدید به شبکه اضافه شدند.
ارائه دهنده تجزیه و تحلیل گزارش داد که معیار رشد شبکه اتریوم نشان داده  روز شنبه، ۱۲ دسامبر، ۱۷۷،۵۰۰ آدرس در یک روز اضافه شده است.

تعداد آدرسهای فعال نیز در ۱۴ دسامبر به ۷۱۴،۰۸۱ افزایش یافت، اگرچه بالاترین میزان آن در زمان رونق رمزنگاری در ژانویه ۲۰۱۸ بود، که بر اساس Bitinfocharts.com از ۱.۱ میلیون نفر عبور کرد.

دلایل زیادی می تواند در افزایش ایجاد آدرس و آدرس های فعال در ماه های اخیر وجود داشته باشد از جمله افزایش استخراج نقدینگی DeFi که بازده خوبی با وثیقه اتر دارد.
پیش بینی دریافت پاداش در Beacon Chain ETH ۲.۰ که به تازگی راه اندازی شده است نیز ممکن است باعث رشد تعداد آدرس ها شود، زیرا سرمایه گذاران اتر را برای مشارکت در بلاکچین جدید خریداری می کنند. و البته قیمت بیتکوین تقریباً به بالاترین زمان ممکن رسیده است و به این ترتیب به صعود سایر ارزهای رمزپایه نیز کمک می کند.

اما یک مسئله در مورد این نقطه عطف وجود دارد، این احتمال مطرح شد که  توکن رمزارز  Flare Networks برای دارندگان XRP کمک بزرگی به ایجاد آدرس ایجاد کند.  Flare  پروتکل جدیدی است که قصد دارد با سازگاری آن با قراردادهای هوشمند موجود با ماشین مجازی اتریوم ، امور مالی غیرمتمرکز را به اکوسیستم XRP بیاورد.

 Redditor SoundofCreekWater گفت:

” ممکن است این افزایش از XRP / Spark / Flare airdrop باشد ، که با آدرس اتریوم سازگار است .”
از رمز ارز FLR یا Flare برای وثیقه و صدور FXRP ، کاملا غیر متمرکز از XRP در شبکه استفاده خواهد شد. اینAirdrop  در ۱۲ دسامبر تصویری از مانده های XRP گرفت که همزمان با افزایش ایجاد آدرس جدید کیف پول اتریوم بود.


 Flare  توضیح داد که ۴۵ میلیارد توکن Spark توزیع می شود که ۱۵٪ قابل مطالبه در زمان راه اندازی شبکه است که برای مدت زمان سه تا شش ماه در نظر گرفته شده است. بقیه طی دو سال آینده توزیع می شود.


“اگر خودتان صندوق حضانت دارید، روش دریافت رمز ارز Spark به سادگی تنظیم قسمت Message Key در آدرس XRP Ledger شما به آدرس Flare شماست.”

در ادامه توضیح داده می شود که آدرس Flare یک “آدرس سازگار با اتریوم” است که باید ظرف شش ماه از تاریخ آن ایجاد شود.
در حالی که صرافی های بزرگی مانند Coinbase و Binance از airdrop پشتیبانی و فرآیند را خودکار می کنند، کسانی که XRP خود را در صرافی متمرکز نگه می دارند برای واجد شرایط بودن در airdrop به ایجاد آدرس Flare احتیاج داشتند.

منبع : cointelegraph

اتریومارزدیجیتالارزهای رمزنگاریباینانسبیتکویندیفایرمزارزریپلکریپتوکارنسیکوین بیسلجر
Comments (0)
Add Comment