میلیاردر استنلی دراکن میلر می گوید: “من بخاطر نخریدن بیتکوین احساس حماقت کردم”

استنلی دراکن میلر در مصاحبه اخیر خود اعتراف کرد: “من فقط نمی توانستم این واقعیت را تحمل کنم که بالا می رود و من صاحب آن نبودم.”

میلیاردر استنلی دراکن میلر اخیراً توضیح داده است که چرا فقط ۲۰ میلیون دلار در بیتکوین (BTC) ، بدبین نسبت به Ethereum (ETH) سرمایه گذاری کرده و ترجیح می دهد وانمود کند که Dogecoin (DOGE) اصلاً وجود ندارد.

دراکن میلر اوایل این هفته در مصاحبه ای با The Hustle گفت: “برای اولین حرکت در بیتکوین فکر می کنم از ۵۰ تا ۱۷۰۰۰ دلار باشد – من فقط آنجا نشستم. من می خواستم هر روز آن را بخرم.

مشکلی که بیتکوین حل می کند

چند سال پیش ، دراکن میلر معروف گفت که بیتکوین “راه حلی برای جستجوی مشکل” است. با این وجود ، از آن زمان ، او به لطف چند اتفاق “در این مورد تکامل یافت”. ابتدا متوجه شد که بیتکوین چه مشکلی را حل می کند – و این مشکل “بانکهای مرکزی” نامیده شد.

“من مشکل را پیدا کردم: هنگامی که ما اقدامات CARES را انجام دادیم و رئیس پاول شروع به عبور از انواع خطوط قرمز کرد از نظر آنچه فدرال رزرو انجام می دهد و نمی تواند انجام دهد. مشکل این بود که جی پاول و بانکداران مرکزی جهان اقدام به کلاهبرداری و درآمدزایی فیات حتی بیشتر از آنچه قبلاً صاحب طلا بودم ، سوال برانگیز بود. “

در نهایت ، دراکن میلر هرگز مالک بیتکوین نبود در حالی که قیمت رمزنگاری از ۵۰ دلار به ۱۷۰۰۰ دلار افزایش یافت و “مانند یک حماقت احساس می شد.” سپس ، یک میلیاردر دیگر, پل تودور جونز با او تماس گرفت و گفت “آیا می دانید وقتی بیتکوین از ۱۷۰۰۰ دلار به ۳۰۰۰ دلار رسید ، ۸۶٪ از افرادی که ۱۷،۰۰۰ دلار آن را داشتند ، هرگز آن را نفروختند؟”

“خوب ، این در ذهن من بزرگ بود. بنابراین در اینجا چیزی با عرضه محدود وجود دارد و ۸۶٪ از صاحبان آن غیرتی هستند. منظور من این است که چه کسی از طریق ۱۷۰۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار چیزی را نگه می دارد؟ و معلوم می شود هیچکدام – یعنی ۸۶٪ – آن را نفروخته اند. این را به پدیده دیوانگی بانک مرکزی جدید اضافه کنید. “

سرانجام ، او تصمیم گرفت ۱۰۰ میلیون دلار بیتکوین با حدود ۶۲۰۰ دلار خریداری کند – اما با برخی از مشکلات روبرو شد. با این حال ، دراکن میلر توضیح نداد که اینها چیست.

“خرید ۲۰ میلیون دلار ۲ هفته طول کشید. من فکر می کنم همه چیز را در حدود ۶۵۰۰ دلار خریداری کردم. و من گفتم ، “این مسخره است.” می دانید ، دو هفته طول می کشد. من می توانم در مدت زمان ۲ ثانیه این مقدار طلا را بخرم. “او با ابراز تاسف گفت:” بنابراین مانند یک سفیه ، خرید آن را متوقف کردم. مورد بعدی که من می دانستم ، بیتکوین در حال معامله ۳۶۰۰۰ دلار است. “

سرانجام ، دراکن میلر “برخی هزینه ها” را از سرمایه خود در بیتکوین گرفت – اما هنوز هم مقدار نامشخص BTC را نگه داشته.

منبع : cryptoslate

ایران_بلاکچینبیتکوینسرمایه گذاریمیلیاردر
Comments (0)
Add Comment