معرفی کارت پیش پرداخت Smart Doge

Smart Doge یک رمز جدید Doge است ، اما آنچه ان را از سایر نشانه های Doge جدا می کند ، اولین و تنها رمز Doge با کارت اعتباری Visa مجازی است. کاربران Smart Doge می توانند ظرف مدت ۱۵ دقیقه کارت ویزا صادر کنند و برای این کار نیازی به تکمیل روند KYC ندارند.

دارندگان کارت می توانند از کارت های مجازی برای خرید و پرداخت آنلاین خدمات استفاده کنند. پس از صدور کارت های مجازی به کاربران ، آنها می توانند بلافاصله شروع به استفاده از کارت کنند.

به جز دو ویژگی Smart Doge قرار است پس از راه اندازی پروژه آماده شوند. دو ویژگی که در اواخر سال جاری به کار گرفته می شوند KYC و staking هستند.

کارت هوشمند پیش پرداخت Doge چگونه کار می کند

کارت اعتباری به کاربران امکان می دهد کارت های خود را با سکه هایی مانند BNB ، BUSD یا Smart Doge (SDOG) شارژ کنند. این گزینه های بیشتری را در مورد استفاده از کارت های آنها برای پرداخت و خرید به کاربران می دهد.

اگرچه با توجه به کمبود KYC در حال حاضر ، کاربران در تلاش برای مبارزه با کلاهبرداری در هر کارت ویزا پیش پرداخت به ۱۸۰۰۰ دلار در سال محدود می شوند.

برای دسترسی به کارت مجازی ویزا ، کاربران باید حداقل ۲ توکن SDOG به ارزش BNB داشته باشند. این بند مطمئن می شود که توکن ها تخلیه نمی شوند و سرمایه گذاران در واقع سکه های خود را نگه می دارند.

KYC در اواخر امسال راه اندازی می شود و به شما این امکان را می دهد تا پس از انجام بررسی های لازم برای کارت ، کاربران بتوانند حد خود را افزایش دهند. هنگامی که روش راستی آزمایی مناسب و صادرکننده کارت به توافق برسد ، KYC اجرا خواهد شد.

stacking و سایر جوایز

از ماه سپتامبر ، Smart Doge شروع به ارائه گزینه های سهام به دارندگان رمز می کند. دارندگان می توانند سکه های Smart Doge خود را با جوایز قابل توجه در ازای سکه های سهام خود قرار دهند.

سود خودکار BUSD نیز از زمان راه اندازی در دسترس خواهد بود و هر ۶۰ دقیقه به طور خودکار به دارندگان رمز پرداخت می شود. اما برای دسترسی به این امر ، دارندگان توکن باید حداقل به مدت حداقل ۲۴ ساعت رمز Smart Doge (SDOG) به ارزش ۰.۵ BNB داشته باشند.

تیم Smart Doge همچنین دارای مکانیزم بازگشت خرید است که پس از اجرای پروژه به مرحله اجرا در می آید. مکانیسم خرید برگشت برای خرید و سوزاندن توکن های فروخته شده استفاده خواهد شد. کاهش عرضه سکه و افزایش ارزش رمزها در این مرحله است.

همچنین پلتفرم Smart Doge دارای یک صفحه کنترل زیبا و خوش ساخت DApp است. این کنترل پنل همه در یک پنل است که به کاربران امکان می دهد کارت های مجازی خود را مدیریت کنند ، درآمد خود را از سکه های ضبط شده خود و سایر موارد بررسی کنند.

نقشه راه برای Smart Doge

پیش فروش Doge هوشمند در تاریخ ۲۲ ژوئیه ۲۰۲۱ انجام خواهد شد و توکن پس از آن از PancakeSwap آغاز می شود.

پیش از راه اندازی ، دو روز قبل از پیش فروش جلسه Ask Me Anything برگزار خواهد شد تا به سوالات سرمایه گذاران در مورد پروژه و آینده توکن پاسخ داده شود. جلسه از من بخواهید از هر چیزی برخلاف جلسه چت متنی از طریق چت صوتی انجام می شود.

منبع : newsbtc

دوج کوینرمزنگاریسرمایه گذاری
Comments (0)
Add Comment