قیمت بیتکوین به ۳۸ هزار دلار رسید ، آیا یک رالی جدید در راه است؟

داده های زنجیره ای نشان می دهد که جریان پایدار بیتکوین با صعود قیمت بیتکوین به ۳۸ هزار دلار ، به صرافی ها افزایش می یابد. قیمت بیتکوین (BTC) روند بهبودی خود را در ۱۴ ژانویه افزایش داده و سطح ۳۸۰۰۰ دلار را پس گرفته است. علاوه بر این ، شمع هفتگی با وجود ۲۸٪ سقوط در اوایل هفته ، برای پنجمین هفته متوالی سبز شده است.

نمودار شمع هفتگی (BTC / USD (Bitstamp. منبع:Tradingview

در همین حال ، طبق داده های CryptoQuant ، سپرده های پایدار کوین به صرافی های ارز رمزنگاری شده سرازیر می شوند. این جریان ممکن است به عنوان یک کاتالیزور کوتاه مدت برای بیتکوین عمل کند زیرا نشان می دهد که سرمایه های حاشیه ای دوباره به سمت بیتکوین حرکت می کنند.

سکه های ثابت در مبادلات وارد می شوند. منبع :CryptoQuant

چرا استیبل کوین ها نشان دهنده تقاضای خریدار برای بیتکوین است؟ (درحالیکه قیمت بیتکوین به ۳۸ هزار دلار رسیده)

در بازار ارزهای رمزنگاری شده ، بسیاری از معامله گران دارایی های رمزنگاری شده مانند بیتکوین را به جای پول نقد با استیبل کوین ها مبادله میکنند. سکه های ثابت مانند (Tether (USD) به ارزش دلار آمریکا وابسته هستند و در بورس ها قابل معامله هستند. اکثر مبادلات برای انتقال بانکی به یک فرآیند تأیید پیچیده شناخت مشتری (KYC) نیاز دارند و جابجایی سپرده های نقدی در مبادلات می توانند مدت ها طول بکشند.

به این ترتیب ، اگر یک نهنگ یا یک سرمایه گذار با ارزش خالص بالا بخواهد میلیون ها دلار بیتکوین بخرد و بفروشد ، استیبل کوین ها می توانند راحت تر از پول نقد باشند. تقاضای زیاد معامله گران برای سکه های ثابت یا استیبل کوین ها باعث شده است که حجم بازار Tether در ماه های اخیر افزایش یابد. ماه گذشته ، حجم بازار Tether از ۲۰ میلیارد دلار فراتر رفت. یک ماه بعد ، این رقم در حال حاضر بالاتر از ۲۴ میلیارد دلار است ، که نشان دهنده افزایش سرمایه حاشیه ای در بازار ارزهای رمزپایه است.

منبع : cointelegraph

اعتماد سرمایه گذاری بیتکوینبازارهابیتکوینقیمت بیتکوینکوین پایدارگری اسکیل
Comments (0)
Add Comment