بانک ایتالیایی خدمات رمزنگاری را برای اولین بار در سال آینده آغاز خواهد کرد

بانکا جنرالی در پی مشارکت با یک ارائه دهنده خدمات حضانت ایتالیایی ، رمزنگاری را به مشتریان خود معرفی می کند.بانک خصوصی ایتالیایی، Banca Generali ، در حال برنامه ریزی برای معرفی خدمات ارز رمزنگاری شده در سال ۲۰۲۱ است. طبق اعلامیه ۱۵ دسامبر ، Banca Generali  با کوینو – یک شرکت فین تک که موسسات مالی سنتی را با راه حل هایی برای مدیریت دارایی های دیجیتال معرفی می کند – مشارکت تجاری انجام داده است.

سخنگوی Banca Generali به کوین تلگراف گفت که این بانک قصد ندارد در آینده نزدیک مبادله ارز رمزنگاری شده را راه اندازی کند، بلکه “خدمات با کیف پول Conio” را ارائه می دهد. Banca Generali همچنین به عنوان بخشی از طیف وسیعی از خدمات دیجیتال که به مشتریان خود ارائه می دهد، از سهام شرکت Conio برای حمایت از رشد شرکت و توزیع محصولات آن بهره خواهد برد. به این ترتیب، این بانک در افزایش سرمایه سهام ۱۴ میلیون دلاری Conio شرکت کرده است.

Conio  در سال ۲۰۱۵ تأسیس شد و ادعا کرد اولین کیف پول بیتکوین (BTC) از ایتالیا است. این شرکت یک فناوری انحصاری توجیهی را هدف قرار داده است که موسساتی مانند بانک ها را هدف قرار می دهد. در گذشته ، Conio  با سیستم عامل های بزرگ بانکی fintech مانند Hype و Nexi Open Banking همکاری کرده است. Banca Generali  تنها بانک ایتالیایی نیست که برنامه های مربوط به رمزنگاری خود را در سال ۲۰۲۰ اعلام می کند. در مارس ۲۰۲۰، Banco Sella  ایتالیا خدمات تجارت بیتکوین خود را راه اندازی کرد، که به مشتریان امکان خرید، فروش و ذخیره بیتکوین را از طریق سیستم عامل Hype خود می دهد.

منبع : cointelegraph

ارزدیجیتالارزهای رمزنگاریایتالیابانک هابانکا جنرالبیتکوینفین تککریپتوکارنسیکسب و کارکوینوکیف پول
Comments (0)
Add Comment