جک دورسی هشدار داد که مقررات FinCEN کاربران رمزنگاری را از کشور خارج می کند

شرکت های بزرگ رمزنگاری ایالات متحده در مخالفت با قوانین جدید AML که توسط FinCEN پیشنهاد شده است، هشدار می دهند که می توانند کاربران را از سیستم عامل های تنظیم شده دور کنند و نوآوری ها را خفه کنند. شرکت های بزرگ رمزنگاری ایالات متحده علیه مقررات پیشنهادی FinCEN که کسب و کارهایی را که با رمزنگاری فعالیت می کنند مجبور به جمع آوری اطلاعات در مورد هویت طرفین غیر مشتری می کنند.

نامه ۴ ژانویه از جک دورسی، مدیر عامل شرکت خدمات مالی Square ، هدف پیشنهادی برای تحمیل تعهدات گزارشگری “بسیار فراتر از آنچه برای معاملات نقدی لازم است” می باشد و انتظار می رود Sqaure “داده های غیر قابل اعتماد” را جمع آوری کند، افرادی که خدمات ما را انتخاب نکرده اند یا به عنوان مشتری ما ثبت نام نکرده اند. “

“جمع آوری و گزارش دهی نام و نام تجاری طرف مقابل برای CTR یا نگهداری سوابق [ارز مجازی] لازم نیست، همانطور که امروز برای پول نقد لازم نیست.”

Sqaure  پیش بینی می کند که در صورت تصویب این قانون، کاربران رمز ارز را به سمت خدمات رمزنگاری غیرقانونی مستقر در خارج از ایالات متحده سوق می دهد – بر رقابت جهانی این کشور تأثیر می گذارد و چالش های بیشتری را برای تنظیم کنندگان ایجاد می کند:

” با افزودن موانعی که معاملات بیشتری را از نهادهای نظارتی مانند Square به کیف پول های غیر حضوری و حوزه های قضایی خارجی دور می کند، در واقع  FinCEN  در جهان معاملات ارزهای رمزنگاری شده دید کمتری نسبت به امروز دارد.”

FinCEN  انتقادات گسترده ای را برای تغییر قانون پیشنهادی خود دریافت کرده است، زیرا تنظیم کننده تنها ۱۵ روز به جای ۶۰ روز معمول برای اظهارنظر عمومی پس از انتشار پیشنهاد در ۱۸ دسامبر پیشنهاد داده است. علیرغم این موارد، تقریباً ۶,۰۰۰  نظر در این باره به FinCEN ارسال شده است . کراکن از جمله کسانی بود که از مقررات پیشنهادی انتقاد کرد و با انتقاد از FinCEN  به دلیل کوتاهی در ارائه تخمین هزینه اجرای قانون، مانند Square هشدار داد که این قانون کاربران را از سیستم عامل های تنظیم شده دور خواهد کرد.

کراکن در پایان گفت: “این تقریباً تضمین می کند که شواهد موجود در اختیار مجریان قانون فردا از دسترس آنها خارج خواهد شد”

“این کاملاً واضح است که یک قطعه حاکمیت سیاسی با انگیزه سیاسی است، انتشار آن اعتماد ما را نسبت به FinCEN کاهش می دهد.”

Coinbase  گزارشی را با در نظر گرفتن معافیت از پیشنهاد FinCEN منتشر کرد ، و این قانون را “غیرمجاز مبهم” توصیف کرد، که حاکی از آن است که “تهاجم گسترده به حریم خصوصی به عموم مردم” را تحمیل می کند و اضافه می کند که منافع عمومی را ارائه نمی دهد.

منبع : cointelegraph

ارزدیجیتالایالات متحدهبیتکوینصرافی کریپتوکارنسیفین سنقانونکراکنکریپتوکارنسیکوین بیس
Comments (0)
Add Comment