گفته می شود قزاقستان به بانک ها اجازه می دهد تا خریدهای رمزنگاری شده را پردازش کنند

هدف یک پروژه جدید در قزاقستان این است که مشاغل محلی رمزنگاری بتوانند خدمات سرمایه گذاری رمزنگاری را به طور قانونی ارائه دهند.

گفته می شود که دولت قزاقستان در حال برنامه ریزی است که به طور رسمی به موسسات بانکی محلی اجازه دهد حساب های بانکی را برای معاملات ارزهای رمزنگاری شده باز کنند.

شبکه خبری محلی خبر ۲۴ روز یکشنبه گزارش داد ، چندین بانک در قزاقستان به زودی به طور رسمی در اختیار شرکت های خدماتی و مشاغل تأیید کننده ارزهای رمزنگاری شده مانند بیتکوین (BTC) قرار می گیرند.

با استناد به مدیران انجمن صنعت داده و انجمن بلاکچین قزاقستان ، این گزارش خاطر نشان می کند که مشخص نیست چه موسسات مالی یا بانک هایی در این طرح آزمایشی شرکت می کنند. صرافی های رمزنگاری می توانند با ثبت نام در پروژه در مرکز مالی بین المللی آستانه ، یک قطب بزرگ مالی در قزاقستان ، با بانک ها همکاری کنند.

گزارش شده است که این طرح آزمایشی به مدت یک سال اجرا می شود و هدف آن این است که مشاغل محلی رمزنگاری بتوانند خدمات سرمایه گذاری رمزنگاری را بصورت قانونی ارائه دهند و به سرمایه گذاران اجازه دهد ارزهای رمزنگاری شده مانند بیتکوین را با خیال راحت خریداری و بفروشند. به عنوان بخشی از این پروژه ، دولت قزاقستان همچنین در نظر دارد خطرات احتمالی مرتبط با سرمایه گذاری ارز دیجیتال را ارزیابی کند ، زیرا تجارت رمزنگاری هنوز به طور قانونی در این کشور تصویب نشده است ،

انجمن صنعت داده و انجمن بلاکچین قزاقستان بلافاصله به درخواست Cointelegraph برای اظهار نظر پاسخ نداد.

این خبر در حالی است که جمهوری قزاقستان به دلیل ادامه سرکوب معادن رمزنگاری در چین ، توجه استخراج کنندگان ارز رمزنگاری جهانی را افزایش داده است. برخی از بزرگترین شرکتهای استخراج رمزنگاری چینی ، Bitmain و Canaan ، همکاری خود را با نهادهایی در قزاقستان برای اجرای امکانات و خدمات استخراج در این کشور آغاز کرده اند.

آلن دوردجیف ، رئیس این انجمن اظهار داشت ، علیرغم اینکه صنعت استخراج معادن رمزنگاری به طور فزاینده ای در قزاقستان شتاب می گیرد ، پیشنهاد انتقال جدی قدرت استخراج رمزنگاری چینی به این کشور هنوز خیلی زود است.

منبع : cointelegraph

ارزدیجیتالبانک هاقزاقستان
Comments (0)
Add Comment