قیمت Marscoin پس از توئیت ایلان ماسک فقط در چند ساعت ۱۰۰۰٪ افزایش یافت

او دوباره به آنجا می رود: ایلان ماسک به آلتکوین و مریخ ، دو مورد علاقه مندی خود، کمک زیادی کرد.
اوایل امروز، ایلان ماسک در مورد یک رمزارز بنام  “MarsCoin” توییت کرد.
به نظر می رسد که در حال حاضر یک توکن برای  مریخ بنام MarsCoin وجود دارد.
قیمت آن اکنون بیش از ۱۰۰۰ افزایش یافته است. برای سکه های سبز کوچک آماده شوید.

ایلان ماسک ممکن است در هنر پامپ رمزنگاری تبحر داشته باشد: پس از توییت کردن در مورد “MarsCoin” در اوایل امروز ، قیمت Marscoin بیش از ۱۰۰۰٪ افزایش یافته است.

مارس کوین امروز مانند موشک برخاست. نمودار از طریق CoinMarketCap.

این توییت بخشی از موضوعی در مورد Dogecoin ، “سکه الگوی رفتاری” بود که به عنوان یک شوخی در سال ۲۰۱۳ ساخته شد ، اما از آن زمان به یک دارایی نیمه مشروع تبدیل شده است ، به لطف عمده حمایت های ماسک. Changpeng Zhao ، رئیس بورس ارز رمزنگاری Binance ، با شروع به کار پیشنهاد کرد که اگر ماسک یک ارز رمزنگاری شده را راه اندازی می کند ، باید آن را MarsCoin بنامد.

اما به نظر می رسد که در حال حاضر یک Marscoin وجود دارد – MARS $ ، پروژه ای که در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است. و پس از سالها معامله در زیر ۰.۲۰ دلار ، می توانید بگویید که قیمت رسمی آن در حال کاهش بود اما اوایل امروز به بالاترین قیمت خود یعنی ۲.۵۰ دلار رسید. و در زمان انتشار این خبر به ۱.۰۲ دلار رسید. تیم پشتیبان Marscoin یک هدف مشترک با ماسک دارند: تأمین بودجه برای اولین استقرار انسان در مریخ. یک توضیح دهنده پیشنهاد می کند که مردم ابتدا مارسکوین را در اینجا روی زمین استخراج کنند و سپس با توسعه فناوری ، “یک نسخه از بلاکچین می تواند به مریخ منتقل شود.”

منبع : decrypto

آلتکوین هاارزرمزنگاری شدهایلان ماسکباینانسبلاکچینمارس کوینمریخ
Comments (0)
Add Comment