جی پی مورگان می گوید، خرید بیتکوین توسط MassMutual نشان می دهد تقاضای ارز رمزنگاری رو به افزایش است

حتی یک سرمایه گذاری از شرکت های بیمه و صندوق های بازنشستگی می تواند برای بیتکوین قابل توجه باشد. طبق گفته استراتژیست های بانک سرمایه گذاری بزرگ JPMorgan ، خرید ۱۰۰ میلیون دلاری بیتکوین  MassMutual نشان می دهد که تقاضا برای این ارز رمزپایه بیشتر خواهد شد.
در یادداشت سرمایه گذاران در ۱۱ دسامبر ، استراتژیست های JPMorgan از جمله نیکلاس پانیگیرتزوگلو گفته اند که پذیرش بیتکوین اکنون از دفاتر خانوادگی و سرمایه گذاران ثروتمند به سرمایه گذاران بزرگتر مانند شرکت های بیمه و صندوق های بازنشستگی در حال گسترش است.

همانطور که توسط بلومبرگ گزارش شده است ، کارشناسان گفتند که شرکت های بیمه و صندوق های بازنشستگی بعید است مقدار زیادی در بیتکوین سرمایه گذاری کنند ، اما حتی یک تغییر کوچک به سمت ارز رمزنگاری نیز می تواند قابل توجه باشد.
استراتژیست ها محاسبه کردند اگر صندوق های بازنشستگی و شرکت های بیمه در ایالات متحده، منطقه یورو، انگلستان و ژاپن ۱٪ از دارایی خود را به بیتکوین اختصاص دهند، تقاضای بیتکوین ۶۰۰ میلیارد دلار رشد می کند. طبق داده های CoinMarketCap ، این تقریباً دو برابر سرمایه کل بازار بیتکوین است که در زمان انتشار ۳۵۶ میلیارد دلار است.


استراتژیست های JPMorgan نوشتند ، “خریدهای بیتکوین MassMutual نشان دهنده یک نقطه عطف دیگر در تصویب بیتکوین توسط سرمایه گذاران نهادی است. […] می توان تقاضای بالقوه ای را که ممکن است طی سال های آینده به وجود بیاید در حالی که سایر شرکت های بیمه و صندوق های بازنشستگی از MassMutual  پیروی می کنند ، مشاهده کرد. “


شرکت بیمه مستقر در ماساچوست MassMutual در ۱۱ دسامبر اعلام کرد که این شرکت ۱۰۰ میلیون دلار بیتکوین برای حساب سرمایه گذاری کلی خود خریداری کرده است.  MassMutual  به کوین تلگراف گفت که این سرمایه گذاری بخشی از یک استراتژی گسترده با هدف اقتصادی رو به رشد از دنیای دیجیتال ما است.”

تلاش MassMutual برای ورود به بیتکوین در حالی صورت می گیرد که بازیگر اصلی موسسه میکرواستراتژی، ۴۰۰ میلیون دلار اوراق بهادار برای سرمایه گذاری در بیتکوین برنامه ریزی کرده است. میکرواستراتژی پس از خرید بیتکوین به ارزش ۴۲۵ میلیون دلار در ماه های آگوست و سپتامبر ، بیتکوین را به عنوان دارایی اصلی خود پذیرفت.

منبع : cointelegraph

بیتکوینبیمهپذیرشسرمایه گذاریکریپتوکارنسیکسب و کارمالی
Comments (0)
Add Comment