میکرواستراتژی ، با خرید ۲۹،۶۴۶ بیتکوین، اکنون بیش از دولت ایالات متحده بیتکوین دارد

مایکل سایلور اعلام کرد با کاهش قیمت در آخر هفته، ۶۵۰ میلیون دلار دیگر بیتکوین خرید. شرکت هوش تجاری میکرواستراتژی با خرید ۲۹،۶۴۶ بیتکوین با مبلغ ۶۵۰ میلیون دلار یعنی میانگین ۲۱،۹۲۵ دلار برای هر بیتکوین ، به ذخیره بیتکوین  خود اضافه کرد. مدیر عامل شرکت، مایکل سایلور این خبر را بلافاصله پس از افت قیمت به ۲۲،۲۴۷ دلار در توییتر منتشر کرد، اگرچه مشخص نیست که این خرید همزمان با این رویداد بوده است.

میکرواستراتژی قصد خود را برای خرید بیتکوین بیشتر در اوایل ماه جاری با فروش ۴۰۰ میلیون دلار بدهی برای فروش سرمایه برای جمع آوری کمک مالی برای خرید اعلام کرد. فروش اوراق قرضه در نهایت ۶۵۰ میلیون دلار درآمد کسب کرد، که اکنون طبق وعده داده شده برای خرید بیتکوین استفاده شده است. این شرکت در حال حاضر ۷۰،۴۷۰ بیتکوین در اختیار دارد، که با قیمت متوسط ​​هر بیتکوین ۱۵،۹۶۴ دلار خریداری شده است. این باعث می شود تا پنجمین فروشنده بزرگ بیتکوین باشد، یک قدم جلوتر از دولت ایالات متحده، که طبق گزارش ها ۶۹،۴۲۰ بیتکوین دارد.

میکرواستراتژی سفر بیتکوین خود را در ماه آگوست با خرید ۲۱،۰۰۰ بیتکوین به قیمت ۲۵۰ میلیون دلار آغاز کرد. در آن زمان، این شرکت اظهار داشت که هدفش اتخاذ بیتکوین به عنوان ارز ذخیره اصلی خود به عنوان حصار در برابر تورم دلار آمریکا است. به دنبال آن خریدهای دیگری از جمله خرید ۴۲۵ میلیون دلاری در ماه سپتامبر انجام شد که از طریق میز فرابورس کوین بیس انجام شد.

اخیراً ، سایلور دوست میلیارد خود، الون ماسک را ترغیب کرد که از او پیروی کند و از بیتکوین برای جایگزینی دلار آمریکا به عنوان پول ذخیره اصلی تسلا استفاده کند. سایلور استدلال کرد ، این امر سایر شرکت های S&P 500 را به پیروی از این روش تشویق می کند و مزایای این حرکت را توضیح می دهد.

منبع : cointelegraph

ارزدیجیتالارزهای رمزنگاریالون ماسکبیتکوینرمزارزقیمت بیتکوینکسب و کارکوین بیسمایکل سایلورمیکرواستراتژی
Comments (0)
Add Comment