مایکل سیلور مدیر عامل شرکت هوش تجاری میکرواستراتژی ۱۵ میلیون دلار دیگر بیتکوین خرید.

در حالیکه MicroStrategy با دلار به خرید بیتکوین ادامه میدهد ، مایکل سیلور از سرمایه گذاری ۱۵ میلیون دلار بیتکوین دیگر توسط MicroStrategy خبر داد.

MicroStrategy’s Bitcoin هیچ نشانه ای از کندی نشان نمی دهد پس از آنکه مدیرعامل مایکل سایلور روز دوشنبه خرید ۳۲۸ بیتکوین (BTC) دیگر را اعلام کرد. این خرید که به صورت نقدی پرداخت شده بود ، برای شرکت حدود ۱۵ میلیون دلار هزینه دربرداشت و معادل آن با قیمت متوسط ۴۵۷۱۰ دلار در زمان خرید بود.

این سرمایه کل سهام بیتکوین MicroStrategy را به ۹۰،۸۵۹ سکه می رساند – هزینه ای بالغ بر ۴.۳ میلیارد دلار بر اساس قیمت فعلی. این شرکت در طول ۵ ماه گذشته به طور متوسط با هزینه دلار به بیتکوین رسیده است و متوسط قیمت خرید بیتکوین خود را ۲۴،۰۶۳ دلار برای هر سکه کرده است.

این شرکت اولین بیتکوین را در آگوست سال ۲۰۲۰ خریداری کرد ، در حالی که هزینه اولیه ۲۵۰ میلیون دلاری از ۲۱۴۵۴ سکه را به دست آورد. MicroStrategy در پایان سال ۲۰۲۰ به خرید بیشتر BTC در نقاط مختلف ادامه داد و در نهایت بیش از ۷۰،۰۰۰ سکه تا پایان سال جمع کرد.

در ماه فوریه ، شرکت اطلاعات تجارت اعلام کرد که ۹۰۰ میلیون دلار اضافی برای خریدهای بیتکوین جمع می کند – مبلغی که در نهایت چهارشنبه گذشته با ۱۹۴۵۲ سکه اضافی از ۱ میلیارد دلار فراتر رفت.

کل هزینه MicroStrategy در بیتکوین ۲.۱۸ میلیارد دلار است ، در حالی که دارایی های شرکت را ۴.۳ میلیارد دلار ارزیابی می کند ، به این معنی که در صورت فروش این شرکت در مدت ۵ ماه بیش از ۲ میلیارد دلار درآمد کسب کرده. با این حال ، دلیل کمی وجود دارد که این اتفاق به زودی رخ دهد. پیش از این سیلور گفته بود که خرید بیتکوین یکی از دو هدف شرکت همراه با رشد تجارت نرم افزار تحلیلی آن است.

منبع : cointelegraph

ارزرمزنگاریکریپتوکارنسیمیکرواستراتژی
Comments (0)
Add Comment