قیمت NEM ، Augur و District0x بالاتر می رود در حالی که بیتکوین زیر ۳۲K دلار است

با افزایش شدید معاملات ، قیمت XEM(NEM) ، REP و DNT بالاتر رفت حتی وقتی قیمت بیتکوین در هفته به ۳۱،۰۰۰ دلار رسید.

بیتکوین (BTC) در آستانه تعطیلی یک هفته دیگر است که قیمت آن نزدیک به ۳۰۰۰۰ دلار کاهش یافت ، اما نمی توان همین مشاهدات نزولی را برای همه آلتکوین ها داشت. در روز جمعه ، چندین altcoin با حجم کوچکتر توانستند حمله نزولی و سودهای دو رقمی را قبل از بسته شدن بازارهای سنتی برای تعطیلات آخر هفته ، از بین ببرند.

اطلاعات حاصل از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که بالاترین میزان حرکت در ۲۴ ساعت گذشته NEM (XEM) ، Augur (REP) و area0x (DNT) بوده است.

شایان ذکر است که چهار مورد از هفت برنده برتر پروتکل های لایه یک هستند ، تحول جالبی که در شرایطی اتفاق می افتد که قیمت اتر (ETH) زیر سطح ۲۰۰۰ دلار دست و پنجه نرم می کند و جامعه با نگرانی منتظر است که ببیند آیا هاردفورک آینده لندن بهبود می یابد یا خیر قیمت اتر و روند معامله در شبکه همینطور باقی میماند.

تحلیل ارزدیجیتال NEM

داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که پس از یک ماه که میانگین حجم معاملات ۲۴ ساعته NEM پنجاه میلیون دلار بود ، با افزایش حجم به ۵۳۲ میلیون دلار و افزایش ۳۵٪ به ۰.۱۵۱ دلار ، تقاضا برای توکن در ۱۶ ژوئیه افزایش یافت.

افزایش قیمت در پی اعلام ۱۳ ژوئیه مبنی بر توافق Symbol (XYM) ، یک پروتکل بلاکچین سازمانی توسط گروه NEM ، با یک پروژه مشترک با دولت کلمبیا توافق کرده است.

تحلیل ارزدیجیتال REP

براساس داده های TradingView ، قیمت REP در تاریخ ۱۳ جولای پس از افزایش حجم معاملات ۲۴ ساعته از میانگین روزانه ۱۷ میلیون دلار به بیش از ۵۲۱ میلیون دلار در ۱۴ ژوئیه ، شروع به افزایش کرد.

در نتیجه افزایش ناگهانی حجم معاملات ، قیمت REP با پایین آمدن ۵۷٪ از پایین ترین سطح ۱۴.۶۰ دلار در ۱۳ جولای به بالاترین سطح روزانه در $ ۲۲.۹۷ دلار در ۱۶ ژوئیه رسید.

در حالی که هیچ علتی به راحتی قابل شناسایی برای افزایش ناگهانی علاقه وجود ندارد ، پیمایش از طریق توییتر Augur نشان می دهد که پیش بینی در شبکه همچنان فعال است و در جدیدترین نظرسنجی ها پرسیده می شود “چه کسی در در لیگ برتر بیس بال ۲۰۲۱ برنده خواهد شد؟” و “چه کسی در مسابقه Ultimate Fighting Championship بین کانر مک گرگور و داستین پوایر پیروز خواهد شد؟”

تحلیل ارزدیجیتال DNT

سومین دارنده بزرگ در ۱۶ ژوئیه ، Distric0x بود ، پروتکلی که خود را به عنوان “شبکه ای از بازارها و جوامع غیرمتمرکز” معرفی می کند و در کمک به کاربران برای راه اندازی سازمان های خودمختار غیرمتمرکز (DAO) خود تخصص دارد.

داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که حجم معاملات DNT در روز جمعه از ۳ میلیون دلار به بیش از ۶۰ میلیون دلار رسیده است که منجر به افزایش ۷۳ درصدی از ۰.۱۱۲ دلار به بالاترین قیمت در روزهای ۰.۱۹۳ دلار شده است.

قیمت DNT به ۰.۱۳۳ دلار رسید که نشان دهنده سود ۱۷.۳۵٪ در روز است.

منبع : cointelegraph

اگورالتکوینبیتکویندیستریکت زیرو ایکسرمزنگاری
Comments (0)
Add Comment