NEM سیستم عامل Blockchain Symbol-A Enterprise-Grade را راه اندازی می کند

این شرکت گفت ، Symbol از NEM که طی چهار سال توسعه یافته است ، به تسریع تقاضا برای راه حل های بلاکچین انعطاف پذیر و قابل همکاری می پردازد.

گروه NEM از راه اندازی زنجیره ای عمومی Symbol ، بلاک چین نسل بعدی خود خبر داده است. Symbol از NEM با قابلیت برنامه ریزی و امنیت در سطح سازمانی ، توسعه دهندگان ، پروژه ها و شرکت ها را گرد هم آورده تا ضمن ایجاد هزینه ها و پیچیدگی های موجود در فرآیندهای موجود ، بتواند مدل های جدید تجاری و نوآوری را فعال کند. با راه اندازی XYM ، واحد پول محلی Symbol از پلت فرم NEM ، برای معاملات در شبکه استفاده می شود.

در مورد راه اندازی ، دیوید شاو ، مدیر عامل گروه NEM ، گفت ، “انتشار Symbol نشان دهنده یک اوج بیش از چهار سال ساخت و آزمایش مشترک توسط توسعه دهندگان هسته NEM ، جامعه جهانی ما و نهادهای مختلف پشتیبانی و شرکا است. ما آموخته ها را از شبکه عمومی NEM NIS1 گرفته و آنچه را که افراد و مشاغل در راه حل بلاکچین به دنبال آن هستند ، در نظر گرفته ایم. Symbol یکپارچه سازی با سیستم ها و فرایندهای موجود را فراهم می کند ، با امنیت ، قابلیت تنظیم و کم هزینه ، این بستر را برای تعدادی از صنایع و موارد استفاده مناسب تر می کند ، این امر شامل شرکت ، دارایی های تنظیم شده و فضای گسترده بلاکچین است. “

ویژگی بارز Symbol از NEM معماری ترکیبی آن است ، که سازگاری بومی با استقرار زنجیره های عمومی و خصوصی را امکان پذیر می کند ، به توسعه دهندگان اجازه می دهد تنظیمات ایده آل را برای نیازهای خاص خود انتخاب کنند. کاربران سازمانی می توانند یک اکوسیستم مجاز در یک زنجیره خصوصی برای ذخیره اطلاعات محرمانه ایجاد کنند ، در حالی که امکان ارتباط با زنجیره های عمومی را نیز فراهم می کنند. این یک راه حل است که انعطاف پذیری بیشتری را در نحوه ذخیره و به اشتراک گذاری داده ها توسط مشاغل ارائه می دهد.

Symbol از NEM ساخته شده است تا قابلیت همکاری داشته باشد. رابط های برنامه نویسی کاربردی (API) آن به راحتی با سیستم ها و فرآیندهای موجود و همچنین بلاکچین های دیگر ادغام می شوند. این سیستم عامل امکان مبادله میان زنجیره ای اتمی را فراهم می کند و امکان معامله رمزها در بلاکچین های مختلف را فراهم می کند و نیازی به واسطه ها نیست. این همچنین موزاییک را معرفی می کند ، ویژگی ای که امکان ایجاد دارایی های تخصصی را فراهم می کند ، فراتر از توکن ها برای نشان دادن سهام ، امضاها ، آرا یا ارزهای دیگر. هر موزاییک دارای ویژگی های قابل تنظیم و شناسه منحصر به فرد است. این ویژگی ها در کنار هم پتانسیل بزرگی را برای خدمات مالی جدید ، به ویژه برای فضاهای مالی غیرمتمرکز (DeFi) و ارائه توکن امنیتی (STO) دارند.

Symbol از NEM همچنین بر روی ویژگی های امنیتی پیشرفته اولین بلاکچین NEM بنا شده است. NEM NIS1 (V1) اولین بلاکچین بود که حساب های چند امضایی زنجیره ای را معرفی کرد. با استفاده از این قابلیت ، Symbol از NEM اولین بلاکچین را ارائه می دهد که حساب های چند لایه ای را با زنجیره ای ، چند لایه ارائه می دهد. این ویژگی بعضاً به عنوان مفهوم “اختیارات مالی واگذار شده” در شرکتها شناخته می شود ، به امضا کنندگان مشترک یک حساب چند امضا اجازه می دهد تا یک حساب چند امضا با مجموعه امضا کنندگان خود باشد. این به کاربران اجازه می دهد ایجاد نیازهای پیچیده امضا را ساده کنند ، که این امر روند کارهای تجاری مانند حقوق و دستمزد را ساده می کند.

Kristy-Leigh Minehan ، CTO نرم افزار NEM ، اظهار داشت:
“به عنوان یک پلت فرم انعطاف پذیر ، رابط برنامه نویسی برنامه Symbol (API) می تواند به طور یکپارچه با سیستم ها و فرآیندهای موجود سازمانی و همچنین سایر بلاکچین ها ادغام شود. پشته فن آوری چند لایه آن امکان معامله یا معاملات دارایی بدون اعتماد ، نظیر به نظیر ، چند طرف را فراهم می کند. این پلتفرم با قابلیت تنظیم به عنوان کانون اصلی با بیش از ۱۲۰ تنظیم مختلف پیکربندی ، امکان شخصی سازی شبکه های عمومی و خصوصی را فراهم کرده است. مجموعه ویژگی های آن امکان توسعه سریع و استقرار راه حل های ایمن را فراهم می کند. “

Symbol از NEM با LBCOIN ، اولین سکه جمع کننده دیجیتال مبتنی بر بلاکچین که توسط یک بانک مرکزی صادر شده و متعهد به سیستم عامل های NEM است ، در فضای ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) سر و صدا ایجاد می کند. LBCOIN در ژوئیه سال ۲۰۲۰ در زنجیره عمومی NEM NIS1 منتشر شد و بانک لیتوانی ۴۰۰۰ LBCOIN معادل ۲۴۰۰۰ توکن دیجیتال و ۴۰۰۰ سکه فیزیکی صادر کرد. با راه اندازی ، LBCOIN به زنجیره های Symbol منتقل می شود تا از این پلتفرم غنی از ویژگی استفاده کند.

پروژه NEM اکنون پس از راه اندازی دارای دو زنجیره خواهد بود که NEM NIS1 به موازات Symbol از NEM به کار خود ادامه می دهد. همانطور که تمرکز گروه NEM به سمت هدایت جریان اصلی بلاکچین از طریق هر دو زنجیره است ، NEM NIS1 بر توسعه دهندگان متمرکز خواهد شد ، در حالی که Symbol به کاربران نهایی شرکت خدمت می کند.

منبع : businessworld

ارزرمزنگاریایران_بلاکچینکریپتوکارنسی
Comments (0)
Add Comment