سود ۴۴۴ درصدی PancakeSwap (CAKE); و عبور حجم معاملات روزانه این صرافی از ۹۰ میلیون دلار

حجم مبادلات DEX PancakeSwap در مدت شش هفته ۳۵۰٪ رشد کرده است ، که باعث افزایش ۴۴۴٪ قیمت توکن CAKE آن شده و سیستم عامل برای دستیابی به سودهای بیشتر در مسیری صعودی قرار دارد. PancakeSwap در سپتامبر سال ۲۰۲۰ راه اندازی شد ، یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) ،  که با زنجیره هوشمند Binance اجرا می شود. 

DEX به جای اینکه به کاربران خود اجازه تجارت توکن ERC-20 و ERC-721 را بدهد ، منحصراً بر Binance Chain BEP20 متمرکز است.
با استفاده از یک سازنده بازار خودکار (AMM) ، DEX  امکان مبادله توکن ها را فراهم می کند. این کاملاً شبیه استخرهای نقدینگی Uniswap است که توسط قراردادهای هوشمند به طور خودکار انجام می شوند.

علاوه بر عملکردهای سنتی خود ، PancakeSwap  برای تأمین کنندگان نقدینگی خود سهام پیشنهاد می دهد. همچنین قرعه کشی برای کاربران دارای ۱۰ CAKE  یا بیشتر انجام میشود و با انتخاب زنجیره ای با هزینه معاملات بسیار کمتر از Ethereum ،  PancakeSwap  یک راه حل کامل برای علاقه مندان به امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) ارائه می دهد.

قیمت رمز PanCake (CAKE) در Binance
منبع : TradingView

تأمین کنندگان نقدینگی ، توکن های خود را در استخرهای سهام می گذارند و به DEX  اجازه می دهد قراردادهای هوشمند سازنده بازار خودکار خود را اجرا کند. در ازای آن، به این سرمایه داران توکن های FLIP پاداش می دهند. این توکن های FLIP همچنین می توانند در ازای توکن های CAKE مبادله شوند.

قابلیت های سهام گذاری pos یا Staking گسترش می یابد (PancakeSwap)

Pancake  که توسط توسعه دهنده ناشناسی راه اندازی شده و توسط جامعه آن اداره می شود، جایگاه خود را در بین کاربران باینانس پیدا کرد. کاربران با مبادله هر توکن (معامله) ۰.۲٪ هزینه معامله پرداخت می کنند، در حالی که ۰.۱۷٪ به تأمین کنندگان نقدینگی برمی گردد و ۰.۰۳٪ باقیمانده به خزانه داری PancakeSwap  ارسال می شود.

منبع : cointelegraph

آلتکوین هااتریومبازارهاباینانسپنکیک سواپدیفایصرافی کریپتوکارنسیکریپتوکارنسیکیک
Comments (0)
Add Comment