PayPal شرکت امنیت دارایی دیجیتال Curv را خریداری می کند

Paypal اعلام کرد که قصد دارد پیش از سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ این خرید را به اتمام برساند.

PayPal غول پرداخت ، شرکت امنیت دارایی های دیجیتال Curv مستقر در اسرائیل را با مبلغی نامشخص خریداری کرده است.

به عقیده پی پال ، این شرکت Curv را به عنوان بخشی از ابتکار عمل خود برای حمایت از ارزهای رمزپایه و دارایی های دیجیتال خریداری کرد. این پلتفرم گفت که قصد دارد پیش از سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ خرید را به اتمام برساند ، اما مبلغ خرید را اعلام نکرد. کالکالیست ، رسانه مستقر در اسرائیل هفته گذشته گفت که ممکن است Curv بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون دلار فروخته باشد ، CNBC روز دوشنبه گزارش داد که “ارزش این معامله کمتر از ۲۰۰ میلیون دلار است.”

خوزه فرناندز دا پونته ، معاون رئیس و مدیر کل بخش رمزنگاری و بلاک چین PayPal گفت: “خرید Curv بخشی از تلاش ما برای سرمایه گذاری در استعداد و فناوری برای تحقق چشم انداز ما برای یک سیستم مالی فراگیر است.” “در طول مکالمات ما با تیم Curv ، تحت تأثیر استعداد فنی ، روحیه کارآفرینی و تفکر در فن آوری ساخته شده در چند سال گذشته قرار گرفته ایم.”

بسیاری از نشریات با استناد به منابع ناشناس “آشنا به موضوع” در اوایل ماه جاری خبر کسب PayPal’s Curv را منتشر کردند. با این حال ، برخی از سرمایه گذاران اشتباه گرفتن شرکت رمزنگاری با رمز اصلی پروتکل مالی غیرمتمرکز Curve Finance. قیمت رمز Curve CRV طی یک ساعت پس از انتشار خبر با بیش از ۱۰ درصد افزایش به ۲.۶۰ دلار رسید اما از آن زمان به ۲.۳۵ دلار رسیده است.

در اکتبر ۲۰۲۰ ، این پلتفرم ابتدا اعلام کرد که مشتریان آن می توانند از ارزهای رمزپایه شده برای خرید در هر شبکه خود از سال ۲۰۲۱ استفاده کنند. ساکنان ایالات متحده در حال حاضر می توانند از پلت فرم پرداخت برای خرید و فروش رمزنگاری استفاده کنند ، اما پی پال گفت به زودی این خدمات را به انگلستان گسترش خواهد داد.

قیمت سهام PayPal در مارس بیش از ۱۵ درصد کاهش یافته است ، از ۲۷۳.۶۳ دلار به ۲۳۰.۵۷ دلار رسید.

منبع : cointelegraph

ارزدیجیتالایران_بلاکچینپی پالرمزارزکریپتوکارنسی
Comments (0)
Add Comment