همکاری پولکادات و چین لینک ؛ بازگشت قوی دیفای

پولکادات در حال اقداماتی برای گسترش اکوسیستم خود، با اعلام یک دیفای جدید همراه با یک برنامه پشتیبانی جدید از اعتبار سنج ها است. پولکادات به آخرین رقیب اتریوم تبدیل شده است که اتحادیه مالی غیرمتمرکز را راه اندازی کرده است. (همکاری پولکادات و چین لینک ؛ بازگشت قوی دیفای)
این اتحاد در تاریخ ۳ دسامبر اعلام شد ، هدف آن غلبه بر ماهیت غیرمتمرکز اکوسیستم پولکادات است ، و بستری را برای جامعه خود فراهم می کند تا با استفاده از شبکه پولکادات و به پشتیبانی فناوری زیرساخت آن برای دیفای بحث و تبادل نظر کند.
 


شبکه اوراکل چین لینک در میان اعضای مؤسس اتحاد است Dan Kochis ، رئیس شرکت توسعه جهانی، گفت:

“چین لینک برای کمک به هدایت اکوسیستم رو به رشد پولکادات از برنامه های مالی غیرمتمرکز اماده تر از همیشه است. با ارتقا بهترین شیوه های توسعه دهنده برای پروتکل های دیفای ، اکوسیستم پولکادات می تواند از همیشه قوی تر شود. “

سایر اعضای مؤسس شامل : ارائه دهنده فناوری لایه ۲ ، شبکه پلاسم ، بازار بیمه غیرمتمرکز ، تیدال و سازنده بازار خودکار غیر حضانت ، پولکاسواپ میباشند.
این اتحادیه در حال حاضر برنامه های سازنده در شبکه پولکادات یا ساب استریت را می پذیرد.
پولکادات همچنین اخیراً اعلام کرده است که این برنامه “هزار اعتبارسنج” را در این ماه راه اندازی می کند ، (همکاری پولکادات و چین لینک ؛ بازگشت قوی دیفای) که از افرادی که قصد دارند گره  پولکادات را اجرا کنند، حمایت  می کند تا ۱۰۰۰ اعتبارسنج آن را تقویت کند.

این برنامه شامل همان برنامه ای است که در ماه فوریه در شبکه موازی یا ازمایشی پولکادات یعنی parachain Kusama راه اندازی شد. در حالی که تعداد گره های  Kusama  در فوریه به ۱۸۰ نزدیک می شد ، این شبکه اکنون ۷۰۰ اعتبار سنج فعال دارد که ۳۹۳ مورد دیگر را نیز در لیست انتظار دارد.
با وجود دو سوم عرضه پولکادات ، شبکه در حال حاضر فقط ۲۴۹ اعتبار سنج را تشکیل می دهد .این نشان می دهد که بسیاری از سازندگان استفاده از ارائه دهندگان خدمات شخص ثالث را انتخاب می کنند.

منبع : cointelegraph

اثبات سهامبیتکوینپولکاداتتکنولوژیچین لینکدیفای
Comments (0)
Add Comment