بلاکچین (Riot) ریوت ۴۲ هزار انتماینر از بیتمین خریداری میکند

معامله ۱۳۸.۵ میلیون دلاری تخمین زده می شود ۳.۷ EH / s به ظرفیت استخراج موجود و برنامه ریزی شده Riot اضافه کند.

Riot Blockchain ، یک شرکت استخراج ارز رمزنگاری شده ، ناوگان و ظرفیت استخراج خود را با سفارش خرید جدید ۴۲۰۰۰ S19j Antminers از Bitmain گسترش داده است.

مگان بروکس ، رئیس شرکت Riot ’s COO ، گفت که آخرین سفارش خرید ، شرکت خود و ایالات متحده را در مرکز صنعت استخراج بیتکوین قرار داده است:

“با تقریباً دو برابر کردن ظرفیت برنامه ریزی شده میزان هش ، Riot همچنان گام های بلندی را در پیشبرد رشد سهم هر دو شرکت و ایالات متحده از نرخ هش شبکه جهانی برد. ما به این موفقیت افتخار می کنیم و همچنان بر ادامه ارزیابی فرصت های اضافی در فضا متمرکز هستیم. “

سفارش خرید با ارزش ۱۳۸.۵ میلیون دلار ، بخشی از یک برنامه رشد هماهنگ برای افزایش قابل توجه میزان هش ماینینگ Riot ’s Bitcoin (BTC) است. در نتیجه سفارشات فعلی و قبلی ، Riot گفت که قرار است حداقل ۳۵۰۰ S19j Antminers در ماه از ماه نوامبر و تا اکتبر ۲۰۲۲ دریافت کند.

همانطور که Cointelegraph قبلاً گزارش کرده بود ، Riot انتظار دارد تا پایان سال ۲۰۲۱ به ظرفیت هش ۳.۸ exhahash در ثانیه دست یابد ، پس از استقرار ، سفارش جدید ۴۲،۰۰۰ Antminers بیش از دو برابر ظرفیت ۷.۷ EH / s خواهد داشت.

پس از بهره برداری کامل ، ناوگان معدن Riot’s از ۸۱،۱۵۰ Antminers تشکیل خواهد شد که ۹۵٪ از آنها آخرین نسل معدنچیان S19 هستند.

سهام Riot Blockchain روز چهارشنبه به شدت نزول کرد و این روند کلی نزولی در بازار ارزهای رمزپایه را منعکس می کند. سهام در زمان انتشار ۷٪ کاهش داشته و ۳۶٪ از بالاترین رقم ماه گذشته را اصلاح کرده است. به طرز حیرت انگیزی ، کمترین میزان ۵۲ هفته ریوت ۰.۹۳ دلار است. در اواسط ماه مارس به ۷۹.۵۰ دلار رسید و در حال حاضر کمی بالاتر از ۵۰ دلار در هر سهم معامله می شود.

منبع : cointelegraph

ایران_بلاکچینریوتکریپتوکارنسی
Comments (0)
Add Comment