بازگشت ریپل با ۵۰ درصد سود در ۲۴ ساعت گذشته

ریپل موج بازیابی قدرتمندی بالاتر از سطح ۰.۲۵۰۰ و ۰.۳۰۰۰ دلار را آغاز کرده است. قیمت ریپل در حال حاضر با مقاومت زیادی روبرو است، اما ممکن است افت قیمت در زیر ۰.۲۵۰۰ دلار داشته باشد. ریپل پس از تشکیل پایگاه پشتیبانی در برابر ۰.۲۱۵۰ دلار، یک حرکت صعودی را آغاز کرد. اکنون قیمت کاملاً بالاتر از ۰.۲۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (۴ ساعته) معامله شده است. در نمودار ۴ ساعته قیمت ریپل (منبع داده از Kraken) یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومت نزدیک به ۰.۳۵۵۰ دلار تشکیل شده است. این ارز برای تست خط روند صعودی افزایش یافت و در حال حاضر در حال عقب نشینی به سمت ۰.۲۷۵۰ دلار است.

قیمت ریپل با موانعی روبرو است

پس از کاهش شدید قیمت، (XRP) ریپل مرحله ی صعودی بالاتر از سطح ۰.۲۰۰۰ دلار را آغاز کرد. قبل از شروع افزایش قیمت، پایه حمایت در نزدیکی سطح ۰.۲۱۵۰ دلار تشکیل شد.

قیمت سطح مقاومتی ۰.۲۴۵۰ و ۰.۲۵۰۰ دلار را شکست. تقریباً بالاتر از سطح ۰.۲۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (۴ ساعته) بود. بازارها قدرت گرفتند و توانستند قیمت را از سطح ۰.۳۰۰۰ دلار بالاتر ببرند. با این حال ، روند صعودی محدود بود و فقط یک جهش بالاتر از ۰.۳۲۰۰ دلار وجود داشت. همچنین در نمودار ۴ ساعته جفت ارز XRP / USD یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومت در برابر ۰.۳۵۵۰ دلار تشکیل شده است.

منبع: XRPUSD در TradingView.com

یک نوسان بالا در نزدیکی ۰.۳۷۰۰ دلار در Kraken تشکیل شده و در حال حاضر قیمت نزولی است. شکافی کمتر از سطح پشتیبانی ۰.۳۱۲۰ دلار وجود دارد. در حال حاضر در حال آزمایش سطح ۵۰٪ اصلاح حرکت صعودی از پایین حرکت ۰.۲۱۹۰ دلار به پایین ۰.۳۷۰۰ دلار است.

در صورت ضرر بیشتر، قیمت می تواند حمایت ۰.۲۷۵۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (۴ ساعته) را آزمایش کند. سطح ۶۱.۸٪ Fib retracement حرکت صعودی از پایین قیمت ۰.۲۱۹۰ دلار به پایین ۰.۳۷۰۰ دلار نیز نزدیک به ۰.۲۷۵۰ دلار است. پشتیبانی عمده بعدی نزولی در نزدیکی سطح ۰.۲۵۰۰ دلار تشکیل شده است.

منبع : newsbtc

ارزدیجیتالرمزارزریپلریپل دلارقیمت ریپل
Comments (0)
Add Comment