گزارش شده است که پیام رسان سیگنال در حال بررسی ویژگی های پرداخت با رمزنگاری است

ایران بلاکچین – شایعه شده است که سرویس پیام رسان سیگنال در حال آزمایش رمزگذاری حریم خصوصی است. گزارش شده است که برنامه پیام رسانی متمرکز بر حریم خصوصی ، منابعی را برای توسعه سرویس پرداخت ارز رمزنگاری شده برای کاربران خود اختصاص می دهد.

طبق گزارشی توسط Casey Newton، بنیانگذار سرویس خبرنامه فناوری Platformer ، سیگنال در حال بررسی ادغام پرداخت های رمزنگاری در برنامه است.

این گزارش ادعا می کند پیام رسان سیگنال آزمایشات چنین توکنی را در پلتفرم رمزنگاری حریم خصوصی MobileCoin با پشتیبانی Binance انجام داده است. Moxie Marlinspike، مدیرعامل سیگنال ، به عنوان مشاور در پروژه MobileCoin خدمت می کند ، و این گمانه زنی را افزایش می دهد که این آزمایش می تواند آزمایشی برای استقرار بعدی در برنامه پیام رسانی باشد.

گزارش Platformer همچنین خاطرنشان می کند که Marlinspike این حدس و گمانها را نادیده گرفته و آزمایشات را به عنوان “اکتشافات طراحی” توصیف کرده و افزوده است ، “اگر تصمیم می گرفتیم که می خواهیم پرداختی را به Signal وارد کنیم ، سعی خواهیم کرد که واقعاً با دقت در مورد چگونگی انجام این کار فکر کنیم. کاملاً فرضی پیش رفتن٬ سخت است. “

با این حال ، طبق گفته نیوتن ، کارمندان سابق سیگنال گفتند که این شرکت به طور فعال پروتکل های لازم را برای ادغام MobileCoin در بستر پیام رسانی دنبال می کند. در اوایل ماه ژانویه ، MobileCoin تلاش کرد رابطه خود را با Signal روشن کند.

در صورت صحت گزارش ها ، سیگنال به آخرین سرویس پیام رسانی که وارد عرصه رمزنگاری و پرداخت دیجیتال می شود تبدیل خواهد شد. فیسبوک پس از واکنش شدید نظارتی ، اصلاحات متعددی در پروژه Diem  برنامه ریزی شده خود انجام داده است.

در واقع ، ادغام یک سکه حفظ حریم خصوصی در بستر سیگنال می تواند شرکت را در معرض نظارت دقیق قرار دهد. طبق اخبار مالی ، شرکت های خدمات مالی نگران بروز نقطه کور نظارتی ناشی از مهاجرت بازرگانان از واتس اپ به سیگنال هستند.

منبع : cointelgraph

ارزرمزنگاریاستلارتکنولوژیحریم خصوصیسیگنالکسب و کار
Comments (0)
Add Comment