کره جنوبی مدیران رمزارز را از تجارت در سیستم عامل های خود منع می کند

سرویس های مبادله رمزنگاری مجبور به تجارت بدون کارمزد می شوند زیرا مقامات کره جنوبی همچنان محدودیت های جدید اضافه می کنند.

کمیسیون خدمات مالی کره جنوبی (FSC) محدودیت هایی را برای کارمندان اجرایی و اپراتورهای صرافی اعلام کرد و از تجارت آنها در سیستم عامل های خود جلوگیری کرد.

خبرگزاری محلی یونهاپ گزارش داد ، واحد اطلاعات مالی FSC (FIU) اخیراً با مقامات صرافی های رمزنگاری دیدار کرده و برنامه خود را برای اصلاح قانون گزارش و استفاده از برخی اطلاعات معاملات مالی به آنها ارائه داده است.

ممنوعیت تجارت متقابل برای صرافی های کره جنوبی

FIU به عنوان واسطه ای بین موسسات مالی و سازمان های اجرای قانون در کشور ، اصلی ترین سازمان مسئول مبارزه با پولشویی و مبارزه با تأمین مالی تروریسم (AML / CFT) است.

در مارس ۲۰۲۰ ، اصلاحیه قانون کشور در زمینه گزارشگری و استفاده از برخی اطلاعات معاملات مالی ، ارزهای رمزپایه را به عنوان “دارایی های مجازی” شناخته و تعهدات ضد پولشویی در مورد خدمات رمزنگاری را اضافه کرد. این اصلاح مبانی قانونی برای مبادلات ارزهای رمزنگاری شده در کره جنوبی فراهم کرده و کلیه سرویس های رمزنگاری را موظف به ارائه گزارش به FIU می کند.

جدیدترین اصلاحیه اصلاح شده مانع معاملات متقابل در مبادلات رمزنگاری در کشور می شود. این ممنوعیت در تلاش برای حذف دستکاری قیمت صورت می گیرد و عدم رعایت قوانین جدید منجر به مجازاتی تا ۸۹۶۵۶ دلار (۱۰۰ میلیون وون کره) در قالب لغو پروانه کسب خواهد شد.

درآمد حاصل از هزینه تجارت غیرقانونی است

علاوه بر ممنوعیت تجارت متقابل و به عنوان بخشی از اقدامات متقابل در برابر هک ، جدیدترین اصلاحیه ها صرافی های رمزنگاری را ملزم به نگه داشتن حداقل ۷۰٪ از سپرده های مشتری در کیف پول های سرد می کند.

از آنجا که هزینه های معامله ای که از معاملات رمزنگاری دریافت می شود معمولاً در ارزهای رمزپایه جمع آوری می شود ، صرافی ها چاره ای ندارند جز اینکه آنها را در سیستم عامل های خود به وون کره ای تبدیل کنند. این آیین نامه جدید می تواند به معنای تجارت اجباری بدون کارمزد باشد.

طبق اخبار محلی ، نمایندگان صرافی های رمزنگاری علیه این ممنوعیت جدید که درآمد حاصل از کمیسیون ها را غیرقانونی کرده و جریان های درآمد را به شدت مختل می کند ، بحث و گفتگو کردند.

علی رغم شکایت نمایندگان صرافی ها ، مقامات اصرار دارند که معاملات متقابل تضاد منافع است. آنها استدلال کردند که اپراتورهای بزرگتر در مقایسه با سرمایه گذاران خرده فروشی دسترسی بهتری به اطلاعات دارند و بنابراین اجازه دادن به آنها برای تجارت در سیستم عامل های خود غیرمنصفانه است.

منبع : cryptoslate

ایران_بلاکچینرمزنگاریصرافیکره جنوبی
Comments (0)
Add Comment