کاهش مجدد بیتکوین ، اتریوم و آلتکوین ها

قیمت بیتکوین نتوانست منطقه مقاومت ۴۸.۵۰۰ دلار را نگه دارد. در نتیجه ، BTC به زیر سطح ۴۷،۰۰۰ سقوط کرد. در حال حاضر ۵ درصد کاهش یافته است و حتی منطقه پشتیبانی ۴۶،۰۰۰ دلار را شکست.

به طور مشابه ، اکثر آلتکوین های بزرگ در حال نزول هستند. ETH به زیر سطح پشتیبانی ۳،۳۰۰ دلار و ۳۲۲۰ دلار آمریکا کاهش یافته است. قیمت XRP زیر ۱.۰۲ دلار و ۱.۰۰ دلار در حال کاهش است. ADA کاردانو ۹ درصد کاهش یافت و حتی زیر ۲.۲۰ دلار معامله شد.

قیمت بیتکوین BTC

پس از شکست دیگری در نزدیکی ۴۸،۵۰۰ دلار ، قیمت بیتکوین با حرکت نزولی قوی واکنش نشان داد. BTC زیر سطوح پشتیبانی ۴۷.۲۰۰ دلار و ۴۷.۰۰۰ دلار معامله شد. خرس ها قدرت گرفتند و توانستند قیمت را به زیر ۴۶۰۰۰ دلار برسانند. از سوی دیگر ، پشتیبانی فوری نزدیک به ۴۵۲۰۰ دلار است. اولین پشتیبانی عمده ۴۵۰۰۰ دلار آمریکا است که در زیر آن قیمت ۴۳.۵۰۰ دلار امتحان می شود.

مقاومت اولیه صعودی نزدیک به ۴۶۲۰۰ دلار آمریکا است. مقاومت اصلی هفتگی در حال حاضر در نزدیکی سطح ۴۷،۲۰۰ دلار آمریکا (منطقه حمایت قبلی) در حال شکل گیری است.

قیمت اتریوم ETH

قیمت اتریوم نیز از الگوی مشابهی پیروی کرد و به شدت به زیر ۳،۳۵۰ دلار کاهش یافت. ETH حتی زیر سطح پشتیبانی ۳۲۲۰ و ۳۲۰۰ دلار آمریکا کاهش یافته و اکنون ۷ درصد در روز کاهش داشته است. پشتیبانی اصلی بعدی نزدیک به ۳۱۵۰ دلار آمریکا و ۳۱۲۰ دلار آمریکا است که در زیر آن قیمت پشتیبانی ۳۰۰۰ دلاری را آزمایش می کند.

در صورت اصلاح صعودی ، قیمت ممکن است نزدیک به ۳۲۵۰ دلار آمریکا مقاومت کند. اولین مقاومت عمده در حال حاضر در نزدیکی سطح ۳،۳۵۰ دلار آمریکا در حال شکل گیری است.

قیمت ADA ، LTC ، DOGE و XRP

کاردانو (ADA) نتوانست بالاتر از پشتیبانی ۲.۴۰ دلار آمریکا بماند و سقوط کرد. قیمت آن ۹ درصد کاهش یافته و خرس ها حتی قیمت را به زیر حمایت ۲.۲۰ دلار رساندند. پشتیبانی عمده بعدی نزدیک به سطح ۲.۰۵ دلار آمریکا است که در زیر آن خطر حرکت به زیر سطح ۲.۰۵ دلار آمریکا وجود دارد.

Litecoin (LTC) نتوانست سطح ۲۰۰ دلار آمریکا را آزمایش کند و یک افت شدید را آغاز کرد. قیمت زیر سطح حمایت ۱۸۰ دلار و ۱۷۲ دلار آمریکا معامله شد. اکنون در حال نزدیک شدن به پشتیبانی ۱۶۵ دلار است. هرگونه ضرر بیشتر می تواند قیمت را به سطح ۱۵۵ دلار برساند.

Dogecoin (DOGE) نیز بیش از ۷ درصد کاهش یافته و حمایت ۰.۲۳۲ دلار را شکست. در حال حاضر نزدیک به پشتیبانی ۰.۲۲۰ دلار معامله می شود. هرگونه ضرر و زیان دیگر ممکن است مستلزم حرکت به سمت سطح ۰.۲۰۰ دلار آمریکا باشد. برعکس ، ممکن است در کوتاه مدت نسبت به سطح ۰.۲۳۵ دلار آمریکا اصلاح صعودی صورت گیرد.

قیمت XRP پس از شکست حمایت ۱.۰۵ دلار شتاب نزولی به خود گرفت. قیمت حتی زیر ۱.۰۰ دلار آمریکا معامله شد و در حال حاضر علائم نزولی را نشان می دهد. پشتیبانی کلیدی بعدی ۰.۹۵۰ دلار آمریکا است که در زیر آن قیمت خرس ها ۰.۸۸۰ دلار است.

سایر بازارهای آلتکوین امروز

بسیاری از آلتکوین ها از جمله LUNA ، EOS ، HBAR ، SOL ، ICX ، RUNE ، EGLD ، WAVES ، ONE ، BSV ، XDC ، AR ، QNT و MIOTA بیش از ۱۰ درصد کاهش یافته اند. از این تعداد ، Luna لونا ۱۴ درصد کاهش یافت و زیر ۳۱ دلار آمریکا معامله شد. در همین حال ، CELO با افزایش ۱۲ درصدی روبرو شد و از سطح ۶.۰۰ دلار آمریکا فراتر رفت ، قبل از اینکه مجدداً قیمت پایین را اصلاح کند. قیمت در حال حاضر ۱۹ درصد در یک هفته افزایش یافته است.

به طور کلی ، قیمت بیتکوین زیر ۴۶۰۰۰ دلار در حال افزایش است. اگر BTC نتواند بالاتر از ۴۵۰۰۰ دلار بماند ، می تواند در روزهای آینده سرعت بیشتری بگیرد.

منبع : cryptonews

اتریومالتکوینبیتکوینتحلیلتحلیل بیتکوینرمزنگاریکاردانو
Comments (0)
Add Comment