باشگاه فوتبال دیناموکیف اوکراین توکن های هواداری مبتنی بر بلاکچین راه اندازی می کند

Dynamo Kyiv می خواهد بخاطر خالی ماندن استادیوم ها، از یک منبع درآمد استفاده کند. تیم فوتبال اوکراینی Dynamo Kyiv در حال راه اندازی توکن طرفداران و بازار ارز دیجیتال خود است که از فناوری بلاکچین پشتیبانی می کند. طبق اعلامیه روز دوشنبه، این تیم با شرکت Moonwalk ، یک شرکت متخصص در ایجاد اقتصاد دیجیتال برای برندها ، همکاری کرده است تا مجموعه ای از ابتکارات را برای طرفداران وفادار خود منتشر کند.

طرفداران Dynamo Kyiv می توانند برای ” اقدامات اجتماعی” مانند پیش بینی بازی ها یا در ارتباط بودن با این باشگاه در شبکه های اجتماعی، ارزهای دیجیتال کسب کنند. پس از آن، توکن ها برای دسترسی به کالاها ، پیوستن به رویدادهای VIP یا دریافت تخفیف هنگام خرید کالا در ورزشگاه به عنوان امتیاز قابل استفاده می باشند. این توکن ها به طرفداران امکان خرید از مجموعه های دیجیتالی در بازار Dynamo Kyiv را می دهد. توکن ها در یک برنامه تلفن همراه ادغام می شوند و به دارندگان این امکان را می دهد که از آنها به صورت آنلاین و آفلاین استفاده کنند.

این باشگاه فوتبال می گوید این مشارکت به شما درکاهش آسیب های ناشی از پاندمیک کرونا، و همچنین به برخی از آسیب هایی که در این دوران به صنعت ورزش وارد شده است، کمک می کند. از آنجا که ورزشگاه ها عمدتا خالی هستند ، تعداد بیشتری از باشگاه های فوتبال به دنبال منابع درآمدزایی جایگزین هستند. Dynamo Kyiv به یک لیست نسبتاً طولانی از باشگاه های فوتبال پیوست که توکن های دیجیتالی و برنامه های هواداران وفادارشان را منتشر می کنند.  FC Barcelona ، Atletico de Madrid ، Paris Saint-Germain  و Juventus  از بزرگترین نام هایی هستند که در ماه های گذشته برنامه های مشابهی را آغاز کرده اند، در حالی که باشگاه های دیگر مانند  Zenit St. Petersburg  و Bayern Munich سیستم عامل های جمع آوری دیجیتال را راه اندازی کرده اند. Dynamo Kyiv  همچنین در راه اندازی توکن های دیجیتال طرفداران به سازمان همکاران ورزش اوکراینی Na’Vi پیوست.

اوکراین آشکارا از فناوری بلاکچین در سطح دولت حمایت می کند ، وزارت تحول دیجیتال خود در تلاش است تا مقررات واضح و مطلوبی را برای شرکت های دارایی دیجیتال ایجاد کند. اوکراین اخیراً یک دوره آموزشی در زمینه ارزهای رمزپایه با همکاری باینانس Binance راه اندازی کرده است.

منبع : cointelegraph

ارزدیجیتالارزرمزنگاریاوکراینباینانسبلاکچینبیتکوینتوکنرمزارزفوتبالکریپتوکارنسیکسب و کارورزش
Comments (0)
Add Comment