پرداخت بیتکوین با ویزا عملی میشود

غول پرداخت ها در زنجیره رشد صعودی است ، اما ممکن است از پتانسیل DeFi غافل شود.
روز پنجشنبه ، هنگامی که درآمد ویزا رکورد شکست، رئیس و مدیر عامل Al Kelly بخشی از نظرات خود را به تأیید مجدد تعهد غول مالی برای پرداخت های رمزنگاری و onramps اختصاص داد (پرداخت بیتکوین با ویزا) و همچنین توضیح داد:

“ویزا درباره کریپتو به طور کلی، و رویکرد آینده چه فکر می کند.”


این شرکت خدمات مالی با دارایی بیش از ۷۲ میلیارد دلار از سال ۲۰۱۹ به سختی در حال پیگیری پرداخت های رمزنگاری از اواخر سال است ، از جمله با مشارکت هایی که کارت های اعتباری رمزنگاری را فعال می کند و روی Zap که یک راه پرداخت رمزپایه است ، سرمایه گذاری می کند. علاوه بر این ، اوایل این ماه ویزا مجبور شد که ۵.۳ میلیارد دلار از پلتفرم پرداخت Plaid را به دلایل ضد انحصاری کنار بگذارد.
نظرات روز پنجشنبه روشن می کند که ویزا هنوز برنامه های بلند مدت در این بخش دارد و این شرکت معتقد است که در موقعیت عالی برای پیگیری آنها قرار دارد. (پرداخت بیتکوین با ویزا)

Kelly گفت: “ما اعتقاد داریم که در موقعیت منحصر به فردی قرار داریم که می تواند ارزهای رمزنگاری شده را برای پرداخت های امن تر و مفیدتر استفاده کند”.


Kelly گفت که ویزا دارایی های بلاکچین را به دو دسته “ارزهای رمزپایه ای که دارایی های جدیدی مانند بیتکوین را نشان می دهند” و به عنوان ذخیره ارزش هستند و گروه دوم “سکه های پایدار که مستقیماً توسط ارزهای فیات موجود پشتیبانی می شوند” گروه بندی می کند که معمولاً بیشتر برای پرداخت استفاده می شود.
برای سکه های ارزشمند ، Kelly کلی گفت که ویزا می تواند به عنوان رمپ به بازار فیات عمل کند.

منبع : cointelegraph

ارزرمزنگاری شدهپرداخت هاپرداخت های بیتکوینکریپتوکارنسیکسب و کارکوین پایدارویزا کارت
Comments (0)
Add Comment