آگهی شغلی Walmart بیتکوین را به ۴۸۰۰۰ دلار رساند

Walmart ، بزرگترین کارفرمای خصوصی در ایالات متحده ، یک پست شغلی برای موقعیت ارز رمزنگاری شده و محصول بلاکچین معرفی کرد.

این امر باعث افزایش قابل توجهی در قیمت بیتکوین شد ، که پس از رد شدید روز یکشنبه ، توانست در ساعت ۲:۴۷ صبح UTC در صرافی بیت استامپ ، سطح ۴۸،۰۰۰ دلار را مجدداً لمس کند.

با توجه به شرح شغل ، والمارت به دنبال استخدام شخصی است که به ارزهای رمزنگاری علاقه زیادی دارد تا استراتژی ارزهای دیجیتال خود را توسعه دهد.

به طور خاص ، استخدام جدید باید مشارکت های مرتبط با ارز رمزنگاری شده و سرمایه گذاری در فضای ارزهای دیجیتال را ایجاد کند.

والمارت سالهاست که با بلاکچین ، فناوری که پشتوانه بیتکوین و دیگر ارزهای دیجیتالی است ، آزمایش می کند. استفاده از راه حل ردیابی مواد غذایی IBM برای ردیابی سبزیجات برگ دار در سال ۲۰۱۸ ، به دنبال الگوی AB InBev و سایر خرده فروشان که برای بهبود زنجیره تامین خود به بلاکچین روی آوردند ، آغاز شد.

سکه Walmart ؟

در اواخر ماه ژوئیه ، آمازون رقیب والمارت نیز آگهی شغلی مشابهی را منتشر کرد که باعث گمانه زنی های زیادی در مورد برنامه های آینده این شرکت در صنعت شد.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است ، شایعاتی در مورد آماده شدن غول اینترنتی برای پذیرش بیتکوین و تعداد زیادی از ارزهای رمزنگاری شده وجود داشت ، اما بلافاصله آنها را بست.

در سال ۲۰۱۹ ، Walmart حق ثبت اختراع برای راه اندازی یک استیبل کوین مستقر در ایالات متحده را ثبت کرد که به نفع خانوارهای کم درآمد است که دسترسی مناسبی به خدمات بانکی ندارند.

این پرونده نشان می دهد که خرده فروشی که مقر آن در Bentonville است ، بیشتر احتمال دارد با سکه خود عرضه کند تا درهای خود را به روی ارزهای رمزنگاری شده مانند بیتکوین یا اتریوم باز کند.

منبع : u.today

ارزدیجیتالرمزارزرمزنگاریوالمارت
Comments (0)
Add Comment