سرنوشت onecoin چه شد ؟

ایران بلاکچین – “چهره عمومی OneCoin “برای طیف وسیعی از اتهامات در حال بررسی است. بر اساس گزارش دادگاه در روز جمعه ، باز هم یک بازیکن مشکوک در پشت طرح پانزی OneCoin قرار است با عدالت مواجه شود.
روز جمعه ، مشاور کارلو سباستین گرینوود ، استاد راهنمای بازاریابی و دادستان های ایالات متحده به قاضی منهتن ادگاردو راموس اطلاع دادند که دو طرف در حال حاضر در حال بحث و گفتگو در مورد توافق برای گرینوود هستند که در سال ۲۰۱۸ به اتهامات مربوط به دخالت در طرح پانزی OneCoin  متهم شد.

گرین وود – که در حال حاضر با پنج اتهام از جمله پولشویی ، کلاهبرداری و توطئه روبرو است – در دادخواست های مدنی قبلی به عنوان “چهره عمومی “OneCoin توصیف شده بود. گرین وود مسئول تأمین OneCoin و درخواست سرمایه گذاری های جدید در این پروژه بود، که سرانجام از میلیاردها سرمایه گذار در سراسر جهان کلاهبرداری کرد.
در کیفرخواست ادعا شده است که گرین وود ” اظهارات غلطی را درباره افراد در سراسر جهان مطرح کرده است […] و در نتیجه دریافت بیش از ۱ میلیارد دلار از سرمایه های سرمایه گذاران درخواست کرده است”. این بازاریاب در مدت زمانی که با OneCoin کار می کرد خارج از سوئد فعالیت میکرد و در سال ۲۰۱۸ در تایلند دستگیر شد.

گرین وود در زندان منهتن است زیرا در انتظار محاکمه احتمالی است. مغز متفکرپشت  OneCoin ، Ignatova “Cryptoqueen” Ruja ، همچنان آزاد است.
پرونده OneCoin و پیامدهای آن ثابت کرده است که یکی از بی نظیرترین موارد کلاهبرداری در تاریخ رمزنگاری است و قرار است فیلمی براساس این وقایع با بازی کیت وینسلت همراه با یک مجموعه جداگانه در BBC تولید شود.
علاوه بر این ، گرین وود علی رغم دادخواهی مداوم ، باید خود را خوش شانس بداند: وکیل شخصی ایگناتووا ، مارک اس. اسکات ، در ماه نوامبر به دنبال محکومیت خود به جرم پولشویی از کار برکنار ش ، و دو بازاریاب دیگر که درگیر تبلیغات OneCoin بودند پس از آدم ربایی گزارش شده در ماه ژوئیه ، پیدا شدند.

منبع : cointelegraph

ارزدیجیتالارزهای رمزنگاریبلاکچینبیتکوینرمزارزطرح پونزیکلاهبرداریوان کوین
Comments (0)
Add Comment