SingularityNET ( سینگولاریتی نتورک ) به اختصار رمز ارز AGI

رمز ارز AGI بازار آزاد و شبکه ای غیر متمرکز برای هوش مصنوعی

SingularityNET ( سینگولاریتی نتورکت ) به اختصار رمز ارز AGI معتقد است که ابزارهای هوش مصنوعی امروز توسط محیط های بسته توسعه یافته ‘تکه تکه می شوند’. این هدف برای ساختن ‘پروتکلی برای اتصال هوش مصنوعی و ابزارهای یادگیری ماشینی و همچنین ایجاد برنامه های مؤثر’ است.

این پروژه یک بازار باز را برای توسعه دهندگان ایجاد کرده است تا بتواند ابزارهای هوش مصنوعی (AI) و Machine Learning و ابزارهای یادگیری ماشین را ایجاد کنند ، به اشتراک بگذارند و از آن استفاده کنند.

نماینده ها گره هایی هستند که قرارداده هوشمند را در شبکه انجام می دهند. هر نماینده دارای نمره شهرت است که توسط همنوعان خود رتبه بندی می شود.

توکن های AGI برای پرداخت ابزارهای توسعه در بازار و همچنین مشارکت در فرایند حکمرانی زنجیره ای استفاده می شوند.

همچنین در سایت این پروژه آمده است که:

جستجو ، آزمایش و انتخاب از بین کتابخانه های همیشه در حال رشد الگوریتم های AI که توسط جامعه ارائه دهندگان خدمات ایجاد شده است. خدمات AI را در برنامه های خود ادغام کنید.

ما ذهنیت های اصلی یادگیری ماشین و بلاکچین را برای دموکراتیک سازی دسترسی به فناوری هوش مصنوعی جمع کردیم. اکنون هرکسی می تواند از یک شبکه جهانی الگوریتم ها ، خدمات و عوامل AI استفاده کند.

Singularity STUDIO می تواند به شما در طراحی ، ساخت ، ادغام و استقرار راه حل های هوش مصنوعی در پروژه های شرکت شما کمک کند. مطالعات موردی ما را بررسی کنید

SingularityNET به هرکسی اجازه می دهد خدمات AI را در مقیاس ایجاد ، به اشتراک گذاشته و از آن درآمد کسب کند. اولین شبکه هوش مصنوعی غیرمتمرکز جهان وارد شد.

سایت رسمی رمزارز AGI جهت دریافت اطلاعات بیشتر

AGISingularityNET
Comments (0)
Add Comment