NavCoin ( نو کوین ) به اختصار NAV

NAV ارز دیجیتال آسان برای استفاده غیر متمرکز.

NavCoin ( نو کوین ) به اختصار NAV یک ارز دیجیتال با مکانیزم اثبات سهام Proof-of-Stake (PoS) است که با هدف تمرکز روی حفظ حریم خصوصی ضمن بهبود کلی تجربه کاربر ، طراحی شده است.

این پروژه حریم خصوصی معاملات را با ValueShuffle امکان پذیر می کند ، که ترکیبی از CoinJoin ، معاملات محرمانه و آدرس های Stealth است. NavCoin همچنین سهام داری سرد را فعال کرده است ، ویژگی ای که به کاربران امکان می دهد در حالی که سکه های خود را بصورت آفلاین نگه می دارند ، در شبکه مشارکت کنند.

کاربران می توانند کیف پول های خود را با استفاده از OpenAlias ​​شخصی سازی کنند ، سیستمی که به کاربران امکان می دهد یک آدرس ایمیل را برای آدرس های عمومی NavCoin ایجاد کنند.

توکن Nav در درجه اول به عنوان یک فروشگاه خصوصی با ارزش و متوسط ​​مبادله مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین این پروژه در سایت خود میگوید:

NavCoin یک ارز دیجیتال با استفاده آسان است – که توسط انجمن آن اداره می شود. این پول قابل برنامه ریزی است که هزینه تجارت در اقتصاد Web3 را کاهش می دهد.

برای پرداخت سریع ، ارزان و مطمئن همتا به همتا طراحی شده است. شبکه ای که منجر به کاهش هزینه های تجارت می شود.

اجتماع که از سال ۲۰۱۴ در راستای تمرکززدایی اجرا می شود فقط یک کلمه کلیدی نیست. این برای ایجاد فرهنگ نوآوری غیرمتمرکز ، در پایه و اساس شبکه تعبیه شده است.

ارزهای رمزپایه پول دوستانه ولی پیچیده هستند ، اما نیازی نیست که اینگونه باشد. NavCoin قصد دارد پرداخت با رمزنگاری را بسیار آسان کند ، والدین شما می توانند این کار را انجام دهند.

سایت رسمی NAV جهت اطلاعات بیشتر

NAVNavCoinنو کوین
Comments (0)
Add Comment