OmiseGO ( امیسگو ) به اختصار OMG

OMG یک زیرساخت مالی باز ساخته شده بر روی پلاسما.

OmiseGO ( امیسگو ) به اختصار OMG در حال ساخت زیرساخت های مالی جهانی در شبکه OmiseGO است که از مکانیزم اجماع اثبات اقتدار استفاده می کند.

در اکوسیستم OmiseGO ، برخی از مؤلفه های آن شامل یک مبادله غیرمتمرکز ، مکانیسم تأمین نقدینگی ، شبکه پیام رسانی کلیرینگ ها و یک دروازه بلاکچین تحت حمایت دارایی است.

OmiseGO eWallet Suite  به کاربران امکان می دهد تا یک رابط جلویی برای انواع مختلف معاملات دیجیتالی ایجاد و یکپارچه داشته باشند.

OmiseGO همچنین یکی از عوامل اصلی در توسعه پلاسما ، چارچوبی برای مقیاس اتریوم است.

توکن OMG به عنوان هزینه مبادله برای کلیه کارکردهایی که پلتفرم ارائه می دهد استفاده می شود.

همچنین در سایت این پروژه امده است:

با استفاده از مقادیر دیجیتالی مبتنی بر بلاکچین ، هزینه معاملات بین نهادها را کاهش دهید. پرداخت ها را به طور خودکار در طول زنجیره تأمین خود تحریک کنید یا به مشتریان خود پرداخت در زمان واقعی ارائه دهید

امتیازات و پاداش های وفاداری را در سراسر مشاغل و شبکه های شریک خود صادر و مدیریت کنید. ضمن کاهش هزینه های توسعه ، تقلب و بهره برداری ، زمان ورود به بازار را کوتاه کنید.

خدمات مالی دیجیتال ایجاد کنید و به راحتی با ارائه دهندگان شخص ثالث ارتباط برقرار کنید تا راه حل های ارزش افزوده ارائه دهید. در حالی که همراه مشتریانی هستید که نیازهای آینده گرا دارند ، الزامات فعلی بانکی باز را برآورده کنید.

شبکه OMG یک راه حل مقیاس بندی لایه ۲ برای اعتماد ، غیر متمرکز برای انتقال ارزش در پلتفرم اتریوم یا ETH است.

پروژه ها در شبکه OMG سریعتر و ارزانتر انجام می شوند بدون اینکه امنیت Ethereum را به خطر بیندازند.

شبکه OMG به شما امکان دسترسی ، مدیریت و معامله با دارایی های دیجیتالی را که به طور ایمن در بلاکچین نگهداری می شوند ، می دهد.

سایت رسمی OMG جهت دریافت اطلاعات بیشتر

OMGOmiseGOامیسگو
Comments (0)
Add Comment