ONTOLOGY GAS ( گاز انتولوژی ) به اختصار ONG

ONG سوخت یا گاز لازم برای شبکه بلاکچین انتولوژی

 ONTOLOGY GAS ( گاز انتولوژی ) به اختصار ONG یکی از دو توکن ای است که شبکه آنتولوژی را فعال می کند.

ONG هنگام جمع شدن ONT و بر اساس هزینه های معامله در زنجیره ای ، باید به صورت پایه و اساسی خاص طبق برنامه اولیه در نقشه راه ( مسیر راه ) توزیع شود.

گاز انتولوژی می تواند در کیف پول آنتولوژی ذخیره شود و بیشتر در اکوسیستم مربوطه ادغام میشود.

انتولوژی یک بلاکچین منبع باز با کارایی بالا و متخصص در هویت و داده های دیجیتال است. زیرساخت های Ontology از همکاری قوی بین زنجیره ای و مقیاس پذیری لایه ۲ پشتیبانی می کنند و به کسب و کارها انعطاف پذیری برای طراحی بلاکچین متناسب با نیازهای آنها را ارائه می دهند.

با مجموعه ای از پروتکل های غیرمتمرکز هویت و اشتراک داده ها برای افزایش سرعت ، امنیت و اعتماد.ویژگی های Ontology شامل ONT ID ، یک برنامه شناسه دیجیتال تلفن همراه و DID مورد استفاده در سراسر اکوسیستم و DDXF ، تبادل داده غیرمتمرکز و چارچوب همکاری است. انتولوژی مدل توکن دوگانه ای را اتخاذ می کند ، هم ONT و هم ONG به عنوان توکن های کاربردی.

انتولوژی ONT و ONG را تجزیه می کند تا خطر نوسانات ناگهانی ارزش ‘دارایی’ بومی در هزینه گاز را کاهش دهد. ONT به عنوان ابزار staking استفاده می شود و زمان ، هزینه staking و هزینه های عملیاتی گره ها ورودی محسوب می شوند. ONG به عنوان ابزاری برای مهار ارزش برای کاربردهای داخلی استفاده می شود و در معاملات روی زنجیره استفاده می شود.

در حال حاضر صرافی های برتر برای تجارت این رمز ارز Ontology Gas Binance ، HBTC ، Hydax Exchange ، Xtheta Global و Upbit هستند. دیگران را می توانید در صفحه مبادلات رمزنگاری ما ذکر کنید.

سایت رسمی ONG جهت دریافت اطلاعات بیشتر

ONGONTOLOGY GASانتولوژیگازگاز انتولوژی
Comments (0)
Add Comment