Ost ( ا اس تی ) به اختصار OST

OST یک لایه در اتریوم برای ادغام برنامه های اصلی است.

درOst ( ا اس تی ) به اختصار OST هدف این است که توسعه دهندگان بتوانند از کیف پول اتریوم در برنامه های اصلی استفاده کنند تا از معاملات خرد بهره مند شوند. همچنین به پروژه ها اجازه می دهد تا توکن های مبتنی بر اتریوم را در برنامه های خود به عنوان ارزهای درون برنامه ادغام کنند.

پروتکل OpenST چارچوبی برای نشانه گذاری مشاغل است.OST KIT  یک مجموعه کامل از ابزارهای توسعه دهنده ، API ها و  SDK  ها برای مدیریت اقتصاد بلاکچین است.

SDK های Ost’s Server اجازه می دهد تا توسعه دهندگان بتوانند جزئیات توکن ها را بازیابی کنند ، کاربران را ثبت کنند و توکن ها را به کاربران توزیع کنند. SDK های Wallet این گزینه را به توسعه دهندگان می دهند تا به کاربران نهایی اجازه دهند تا توکن هایی را در کیف پول های غیر متعهد نگه داشته و توکن هایی را ارسال و دریافت کنند.

توکن OST یک توکن ERC-20 است که برای باز کردن خدمات پلتفرم Ost ارائه می شود.

همچنین در سایت این پروژه آمده است که:

در لایه -۱ Ethereum توکن صادر کنید ، سپس معاملات داخل برنامه خود را در لایه -۲ تسویه کنید و قوانین قرارداد را در مورد نحوه رفتار توکن شما در برنامه خود تعریف کنید

SDK کیف پول قرارداد خود متولی را در برنامه تلفن همراه خود (iOS / Android) ادغام کنید.سپس با پین ۶ رقمی از چندین دستگاه پشتیبانی کرده و بازیابی دسترسی ایمن را انجام دهید

توکن ها و پیام های ERC20 را با اثبات Merkle به طور ایمن بین زنجیره های اتریوم حرکت دهید. زنجیره OST قراردادهای EVM شما را برای هزینه های ارزان قیمت گاز یا گس اتریوم روی لایه ۲ اجرا می کند.

OpenST Platform برای رله-تراکنش های امضا شده توسط کاربر در برنامه شما به زنجیره OST ، یک backend فراهم می کند و هزینه های گاز کاربران خود را پرداخت کنید.

سایت رسمی OST جهت اطلاعات بیشتر

OSTا اس تی
Comments (0)
Add Comment