Po.et ( پو ئت ) به اختصار رمز ارز POE

رمز ارز POE یک بستر مالکیت محتوای غیر متمرکز.

Po.et ( پو ئت ) به اختصار رمز ارز POE یک پروتکل غیرمتمرکز برای ‘مالکیت محتوا ، کشف و کسب درآمد در رسانه’ است. این پروژه با ساختن یک دفترچه که اطلاعات به موقع در مورد مطالب و انتشارات کاربر را ثبت می کند ، انجام می شود.

گره های Po.et سرویس هایی را در شبکه ارائه می دهند. گره ها ادعاهای محتوا را برای IPFS منتشر می کنند و این ادعاها را از طریق معاملات ادعا برای دسته بندی مطالبات به بلاکچین بیتکوین متصل می کنند. این فرآیند به عنوان اثبات وجود گفته می شود.

هر کس می تواند گره های Po.et را اجرا کند و از ویژگی های شبکه به صورت رایگان استفاده کند. توکن POE در حال حاضرتوکن ERC-20 است. با این حال ، این در نظر دارد در مرحله آینده ایجاد یک شبکه محتوای تحریک پذیر را امکان پذیر کند.

همچنین در سایت این پروژه آمده است که:

Po.et (POE) دفتری غیرمتمرکز مبتنی بر Ethereum است که برای ردیابی و مدیریت مالکیت ، انتساب برای دارایی های رسانه های دیجیتال خلاق طراحی شده است.این بستری برای مجوز و توزیع دارایی های دیجیتال است و هدف آن تبدیل شدن به یک دفتر توزیع جهانی برای دارایی های دیجیتال از جمله متن ، عکس و فیلم است.

فناوری اصلی Po.et اثبات وجود ، اولین کاربرد بلاکچین غیر مالی است. همچنین ، Po.et توسط یک شرکت معروف رسانه ای ، bitcoinmagazine.com انکوباتور می شود و نام رمز ارز آن POE است (در Binance که یکی از بزرگترین بسترهای مبادله ارزهای رمزپایه در جهان ذکر شده است).

سایت رسمی POE جهت اطلاعات بیشتر

Po.etPOE
Comments (0)
Add Comment