رمز ارز Polymath ( پلی مت یا پلی مس ) به اختصار POLY

رمز ارز Polymath یک راه حل امنیتی توکن در اتریوم.

رمز ارز Polymath ( پلی مت یا پلی مس ) به اختصار POLY هدف ‘کمک به شرکت ها برای صدور توکن های امنیتی بر روی زنجیره’ است. به عنوان یک شرکت ، Polymath برخی از برجسته ترین استانداردهای توکن را روی بلاکچین اتریوم ساخته است.

کتابخانه استاندارد ERC-1400 شامل چندین عنصر فرعی ابتکاری مانند Token نیمه Fungible Token (ERC-1410) ، Core Security Token (ERC-1594) ، Document & Legend Management (ERC) است. -۱۶۴۳) و استانداردهای عملیات توکن کنترل (ERC-1644). این برنامه امکاناتی مانند لیست سفید و لیست سیاه و استفاده از اسناد قانونی را برای برنامه های زنجیره ای فراهم می کند.

Polymesh  یک ساختار بلاکچینی است که به کاربران امکان می دهد توکن های امنیتی خود را که محرمانه بودن، هویت ، حاکمیت و رعایت آنها در ذهن ساخته شده ، صادر کنند. Polymesh با استفاده از مکانیسم اجماع اثبات شده نامگذاری شده است.

اعتبار دهندگان (یعنی اشخاص مجاز) توکن های POLY را در شبکه به اشتراک می گذارند و گره های نویسندگی را اجرا می کنند. در نتیجه ، هر دو توسط شبکه مبنی بر اضافه شدن بلوک به زنجیره و انجام وظایف تعیین شده توسط شبکه ، جریمه می شوند.

همچنین در سایت این پروژه امده است:

Token Studio یک برنامه سلف سرویس است که به کاربران امکان می دهد از طریق یک رابط بصری ساده ، توکن های امنیتی را ایجاد ، صادر و مدیریت کنند. مانند هر بخش فنی ، کاربر برای تعیین شرایط و قوانین لازم برای اجرا به کاربر متکی است. Polymath هیچگونه راهنمایی یا خدماتی در مورد انتشار ، خرید یا فروش اوراق بهادار ارائه نمی دهد.

ما بی وقفه روی ستون فقرات فناوری توکن های امنیتی تمرکز می کنیم. خواه با پیکربندی رمزها با استفاده از Polymath Token Studio یا ادغام مجموعه ابزار فروشنده در پیشنهاد شما ، فناوری Polymath کارآیی و شفافیت را برای مدیریت رمز ارزهای امنیتی به ارمغان می آورد.

سایت رسمی POLY جهت اطلاعات بیشتر

POLYPolymath
Comments (0)
Add Comment