Quarkchain ( کوارک چین ) به اختصار QKC

رمز ارز QKC زیرساختهای بلاکچینی انعطاف پذیر ، مقیاس پذیر و کاربر محور.

Quarkchain ( کوارک چین ) به اختصار رمز ارز QKC یک زیرساخت بلاکچینی با استفاده از فناوری Shading برای تقسیم شبکه به زیر گروه ها (shards) است. در نتیجه ، معاملات نیازی به تسویه حساب جهانی ندارند ، بلکه اجماع محلی در سطح خرد کافیست.

زیر گروه های مختلف ، یا بندها ، توسط یک زنجیره ریشه به هم وصل می شوند. زنجیره ریشه ارتباطات (داده ها ، توکن ها و غیره) بین شاخه ها را تسهیل می کند ، و بر وضعیت همه بندها نظارت می کند.

زنجیره ریشه الگوریتم اجماع اثبات کار Proof-of-Work (PoW) را اجرا می کند. Shards از یک الگوریتم زنجیره ریشه اول-اثبات کار استفاده می کند ، که در صورت بروز هارد فورک ، زنجیره ای با طولانی ترین سابقه زنجیره ریشه زنده می ماند.

توکن رمز ارز QKC برای پرداخت هزینه های گاز برای معاملات ساده و اجرای قرارداد هوشمند استفاده می شود.

همچنین در سایت این پروژه امده است که :

ما بیش از ۷۰ پروژه با کیفیت بالا در خانواده خود داریم ، از جمله سیستم داده و اطلاعات ، خدمات صنعتی ، خدمات مالی ، برنامه ها و سیستم عامل ها ، سرگرمی و بازی و بسیاری از انواع دیگر شرکا.

QuarkChain یک جامعه جهانی متشکل از ۱۰۰۰۰۰+ نفر در سراسر جهان ایجاد کرده است. ما در کنفرانس ها و دیدارهایی در سرزمین اصلی چین ، سنگاپور ، ژاپن ، کره ، ویتنام ، تایلند ، ایالات متحده و غیره شرکت کرده ایم.

QuarkChain فروش خود را در QKC ERC-20 Tokens (‘نشانه های ERC20’) با توجه به معافیت از قانون اوراق بهادار سال ۱۹۳۳ ، با اصلاح (‘قانون اوراق بهادار’) به پایان رسانده است. این پیشنهاد فقط برای اشخاص غیر آمریکایی (همانطور که در آیین نامه S تعریف شده است) که روند AML و KYC ما را نیز به اتمام رسانده و توکن های ERC20 را تحت قانون اوراق بهادار ثبت نکرده اند ، باز بود. توکن های QKC ممکن است در ایالات متحده یا به هر شخص آمریکایی عرضه یا فروخته نشوند مگر اینکه تحت قانون اوراق بهادار ثبت شده باشد یا معافیت از ثبت در دسترس باشد. علاوه بر این ، هر شخص آمریکایی که دارای توکن QKC باشد ، هنگام راه اندازی شبکه اصلی واجد شرایط تعویض رمز ارز QKC نیست.

سایت رسمی qkc جهت اطلاعات بیشتر

QKCQuarkchainکوارک چین
Comments (0)
Add Comment