چه زمانی فصل آلتکوین هاست؟ تحلیلگران میگویند که سلطه بیتکوین در کمترین حد ۶ ماه گذشته است

با پایین آمدن بیتکوین از ماه ها اوج گیری همه زمانه ، آلتکوین ها در کانون توجهات قرار می گیرند ، اما آیا شرایط می تواند برای مدت طولانی مساعد بماند؟

بیتکوین (BTC) اکنون کمتر از ۶۰٪ از کل سرمایه بازار ارزهای رمزپایه را تشکیل می دهد و خبر از ورود “فصل آلت ها ۲.۰” می دهد.

در یک توییت در تاریخ ۲۹ مارس ، Filbfilb ، بنیانگذار مجموعه تجارت Decentrader ، اعلام کرد که سرانجام شرایط برای یک افزایش مجدد altcoin مناسب است ، زیرا کل سرمایه بازار آنها به بالاترین قله های $ ۷۵۰ میلیارد دلار رسیده است.

تسلط بیتکوین در کمترین میزان خود از اکتبر ۲۰۲۰ است

Filbfilb با برجسته کردن قیمت لحظه ای BTC / USD ، کل ترکیب بازار altcoin به دلار آمریکا و تسلط برحجم بیتکوین در بازار ، خلاصه ای از بازار را به گوش معامله گران آلتکوین در همه جا داد.

وی اظهار داشت: “فصل آلتکوین” ، لقبی متداول برای پدیده altcoins در هنگام خنک شدن یا ادغام بیتکوین پس از افزایش قیمت خود ، ایجاد می کند.

“فصل آلت” سه سال کامل ساخته شده است. همانطور که Cointelegraph گزارش داد ، مدتهاست که انتظارات از احیای مجدد altcoin زیاد است اما در نهایت محقق نشده است.

با این حال ، با ادغام بیتکوین پس از رسیدن به بالاترین رقم ۶۱،۷۰۰ دلار ، به نظر می رسد شرایط به دست معامله گران افتاده است.

در زمان نوشتن این مقاله ، تسلط بازار بیتکوین در بازار ۵۹.۴ درصد بود که کمترین میزان آن از اواخر اکتبر سال ۲۰۲۰ است.

مسلماً جدیدترین کاتالیزور ویزا است که روز دوشنبه اعلام کرد از Bitcoin Bitcoin Coin (USDC) برای تسویه حساب پشتیبانی می کند و بدین ترتیب از بلاکچین Ethereum استفاده می کند. ETH / USD با افزایش سهم بازار Ether (ETH) ، بزرگترین altcoin ، در مقایسه با ژانویه روند نزولی ۴.۸ درصدی را تجربه کرد.

با این وجود پایه هایی برای آنچه مایکل ون پوپه ، تحلیلگر Cointelegraph انتظار می رود ، تابستان “بسیار سرسخت” برای آلتکوین ها باشد ، به خصوص که سرمایه بازار در حال شکستن بالاترین سطح است ، نزدیک به ۷۵۰ میلیارد دلار است.

وی در مورد تصمیم ویزا نوشت: “Ethereum قصد دارد همه را به طور گسترده متعجب کند.”

پیش بینی قیمت قبلی برای ETH / USD پنچ هزار دلار و حتی ۱۰،۰۰۰ دلار به عنوان برآورد میان مدت در نظر گرفته شده است.

اسکات ملکر ، تحلیلگر دیگر ، افزود: “Altcoins عالی به نظر می رسند.”

منبع : cointelegraph

آلتکوینایران_بلاکچینکریپتوکارنسی
Comments (0)
Add Comment