چرا گیف لبرون جیمز ۲۱۰.۰۰۰ دلار فروخته شد.

لبرون جیمز: وقتی بچه بودم چیزی شبیه احساس باز کردن یک بسته کارت تجاری نبود. هنگامی که من یک بسته فویل و براق در دستان چرب خود داشتم تصور می کردم که این بار یک کارت Ultra-Rare Yu-Gi-Oh بکشم. من عاشق هنر و اسم هر بسته بودم. با نفس عمیق ، چشمهایم را بستم و بسته کوچک و سبک را باز کردم. با هیجان ، کارتهای جدید را بیرون آوردم و اسامی و توضیحات هر کارت را به دقت بررسی کردم. من از هیجان اضافه شده های مجموعه ام گیج شده بودم.

نمی دانم چرا اما دوست دارم چیزهایی را جمع آوری کنم. اعم از کارت های تجاری ، کتاب یا زیر لیوانی آبجو ، جستجوی از طریق آنها به من احساس بی نظیر می دهد. و من تنها کسی نیستم که این احساس را دارم به همین دلیل است که میلیون ها نفر را برای پیراهن های ورزشی ، کارت های جمع آوری جادو یا امضای خود جلب می کنیم. با این حال ، با وجود این موارد فیزیکی ، همیشه خطر از بین رفتن یا آسیب دیدن آنها وجود دارد. این دلیل آن است که ما از کارت ها و کمیک های خود در آستین های پلاستیکی محافظت می کنیم.

لبرون جیمز اضافه کرد

تا همین اواخر ، این کالاهای قابل جمع آوری گرانقیمت ، اجناسی قابل لمس و فیزیکی بودند. اما رمزهای غیر قابل تبدیل (NFT) در حال تغییر بازی هستند. NFT به طرفداران این امکان را می دهد تا لحظات خاصی را از بازیها یا تاریخچه ورزش خریداری کنند. همه آنها منحصر به فرد هستند ، نمی توان آنها را جعل کرد و از طریق بلاکچین ایمن شد. NBA Top Shot با فروش بیش از ۲۰۰ میلیون دلار در کل فروش ، پیشرو در پروژه های NFT است.

وقتی برای اولین بار در اوایل سال ۲۰۲۱ در مورد آن شنیدم ، متوجه نشدم. منظور من این است که چرا کسی برای داشتن یک نسخه از GIF بیش از ۲۰۰،۰۰۰ دلار ظرف غذا می گیرد؟ همه افراد می توانند به نمایه شما رفته و لحظات آرزوی شما را مشاهده کنند. آنها همچنین می توانند به دنبال نمایش در Youtube باشند. اما هرچه بیشتر NBA Top Shot را جستجو کنم ، علاقه بیشتری به این NFT ها پیدا کردم.

منبع : medium

ایران_بلاکچینکریپتوکارنسیهنردیجیتال
Comments (0)
Add Comment