توکن YFi یرن فاینانس با رسیدن به قیمت ۵۲ هزار دلار رکورد جدیدی شکست

با توجه به اینکه قیمت توکن YFi یرن فاینانس برای اولین بار در تاریخ از مرز ۵۰،۰۰۰ دلار عبور کرد ، YFI به عنوان یک رمزارز جدید به نقطه عطفی رسید.

این دستاوردها در حالی ظاهر شد که Grayscale Investments ، یک شرکت مدیریت ارز رمزنگاری مستقر در نیویورک ، یک شرکت LLC را برای آینده Yearn Finance Trust ثبت کرد. این معامله گران را ترغیب کرد تا پیشنهادات خود را با توجه به نقش مهم Grayscale در افزایش قیمت بیتکوین پس از جمع آوری تقریبا ۳ درصد از عرضه فعال ارز رمزنگاری پرچمدار برای بیتکوین تراست اختصاصی، برای YFI افزایش دهند.

YFI  در روند بازار گاوی

مدل اصلی کسب و کار Grayscale به سرمایه گذاران معتبر این فرصت را می دهد تا با خرید سهام اعتبارات خصوصی خود که دارایی های دیجیتال را مورد شامل میشود، در بازار ارزهای رمزنگاری شده قرار بگیرند. به عنوان مثال ، Grayscale Bitcoin Trust یا GBTC تاکنون ۶۴۹،۱۳۰ BTC دارد و هزینه هر سهم آن در حدود ۴۸ دلار بدون نسخه است.

این شرکت دارایی های رمزنگاری شده اضافی را براساس تقاضای نهادی جمع می کند. بنابراین، تحلیلگران معمولاً خریدهای آن را برای دارایی های مربوطه صعودی ارزیابی می کنند. از آنجا که علاقه خود را برای راه اندازی اعتماد مالی Yearn نشان می دهد، گاوها معتقدند که این اقدام می تواند سرمایه گذاری های برجسته را به بخش مالی غیرمتمرکز وارد کند.

Yearn Finance off to close the day at record levels. منبع YFIUSD on TradingView.com

روز جمعه توکن YFi یرن فاینانس به بالاترین قیمت خود یعنی ۵۰،۵۹۲ دلار رسید. قیمت آن اکنون با بیتکوین که در همان روز به بیش از ۴۹۰۰۰ دلار رسید، قابل مقایسه است.

بازرگانان پیش بینی می کنند قیمت آن بالاتر برود. با نگاهی به گذشته ، نرخ ارز YFI / BTC توکن هایی با خروج از یک کانال و ورود به وضعیت صعودی را نشان میدهد و تحلیل گر را با یک سوگیری صعودی قوی روبرو کرد.

منبع : newsbtc

ارزدیجیتالارزرمزنگاری شدهکریپتوکارنسیگری اسکیلیرن فاینانس
Comments (0)
Add Comment