اولین هاوینگ زی کش

زی کش اولین هاوینگ خود را جشن می گیرد.

این نسخه جدید برای چهار سال آینده یک صندوق توسعه ایجاد می کند و “پاداش بنیانگذاران” بحث برانگیز را حذف می کند. رمزنگاری متمرکز بر حریم خصوصی Zcash  اولین رویداد هاوینگ خود را در ۱۸ نوامبر جشن گرفت. این واقعه با ارتقا به پلتفرم جدیدCanopy مشخص شد ، که یک صندوق توسعه برای سیستم عامل ایجاد می کند و ‘پاداش بنیانگذاران’ بحث برانگیز را حذف می کند.

هاوینگ و به روزرسانی در بلوک ۱،۰۴۶،۴۰۰ ، یعنی بیش از چهار سال پس از استخراج Zcash و در اواخر اکتبر ۲۰۱۶ رخ داد. Canopy پنجمین ارتقا عمده Zcash است که در درجه اول شامل تغییر در توزیع پاداش استخراج است. پیش از این ، بودجه توسعه این سیستم عامل قرار بود در نیمه اول به پایان برسد. ارتقا فنی نسبتاً جزئی و سه پیشنهاد بهبود در برخی از پارامترهای امنیتی و عملکردی در بر دارد.

این تغییرات که توسط جامعه Zcash پیشنهاد و تصویب شد ، یک صندوق توسعه مستمر برای چهار سال آینده ایجاد می کند. در حالی که ۸۰٪ پاداش استخراج معادن هنوز به استخراج کنندگان تعلق می گیرد ، اکنون ۸٪ به صندوق اعطای مزایای اصلی اختصاص خواهد یافت. این فقط به توسعه دهندگان شخص ثالث مستقل اختصاص دارد. ۱۲٪ باقیمانده بین شرکت الکتریک سکه که ۷٪ دریافت می کند و بنیاد Zcash تقسیم می شود که ۵٪ باقیمانده را جمع آوری می کند.

اولین هاوینگ زی کش اتفاق افتاد !

این تغییر در درجه اول بر بنیانگذاران و کارمندان ECC تأثیر می گذارد ، در حالی که سهم اختصاص یافته برای خود شرکت اندکی افزایش یافته است. علاوه بر این ، آوردن تیم های خارجی به محیط توسعه Zcash توسط جامعه امری اساسی برای اطمینان از یکپارچگی و رشد پروتکل به صورت غیرمتمرکز قلمداد میشود. پیش از این ۲۰٪ جوایز شبکه که به ماینرها تعلق نمی گرفت بین ECC ، بنیاد Zcash و بنیان گذاران و سرمایه گذاران که به ایجاد Zcash کمک کردند تقسیم می شد. قوی ترین نقطه نزاع اخیر جامعه تقسیم سهام  بود ، زیرا بنیانگذاران اولیه  ۱۴.۲٪ از کل پاداش معدن را به خود اختصاص می دادند.

منبع : cointelegraph

آلتکوین هازیکشهاوینگ
Comments (0)
Add Comment