۲۰۲۱ سال بزرگی برای بیتکوین و اتریوم خواهد بود

کانال سیگنال رایگان تلگرام فیوچرز ارزدیجیتال و فارکس

گلد باگ معتقد است که افزایش پذیرش باعث افزایش بیتکوین در سال آینده می شود و دیفای نیز تأثیر مشابهی بر اتریوم خواهد داشت. به گفته فرانک هولمز ، مدیرعامل مشاوران جهانی ایالات متحده ، سال ۲۰۲۱ نه تنها برای طلا، بلکه برای ارزهای رمزپایه نیز سال بسیار مهمی است. ۲۰۲۱ سال بزرگی برای بیتکوین و اتریوم خواهد بود.

هولمز در مصاحبه روز دوشنبه خود با کیتکو نیوز گفت که انتظار دارد دارایی های دیجیتال مانند بیتکوین (BTC) و اتریوم (ETH) در کنار طلا عملکرد فوق العاده ای داشته باشند. وی معتقد است که این دارایی های دیجیتال به دلیل ارزش اساسی ، از پذیرش بیشتری برخوردار هستند.
هولمز در مورد بیتکوین احساس می کند که در ادامه روند چند ساله افراد بیشتری دارایی دیجیتال را پذیرفته اند:


“تعداد کیف پول ها ، افرادی که بیتکوین را می پذیرند ، از سه سال گذشته در حال افزایش است. این رشد مداوم خوبی است . “


اگرچه بسیاری در صنعت رمزنگاری، بیتکوین را به طلا تشبیه می کنند ، اما هولمز گفت که بیتکوین توسط همان درایورهای کلان شمش تقویت نمی شود. در عوض ، سوخت موشکی بیتکوین از این رویداد تقلیل تورم در ماه مه گذشته حاصل می شود.


او توضیح داد:

“اگر فردا، همه معادن طلا در جهان گفتند که ما قصد داریم عرضه خود را ۵۰٪ کاهش دهیم ، می توانم اطمینان دهم که قیمت طلا ۱۰،۰۰۰ دلار خواهد شد.”
هولمز نتیجه گیری کرد: “این یک عملکرد عرضه و تقاضا است.” پس از هاوینگ ماه مه ، تعداد بیتکوین جدید استخراج شده به بازار به ۹۰۰ مورد در روز کاهش یافت – و این عرضه به سرعت توسط موسسات و شرکت های بزرگ جذب شد.

۲۰۲۱ سال بزرگی برای بیتکوین و اتریوم خواهد بود

در همین حال ، اتریوم همچنان از آخرین تحولات مالی غیرمتمرکز یا دیفای بهره می برد. از نظر ارزش کل قفل شده ، اکوسیستم دیفای بیش از ۱۴.۶ میلیارد دلار ارزش دارد. اتریوم رکن اصلی فعالیت آن است. طبق بازار CoinMarketCap ، سرمایه بازار سکه های دیفای در حال حاضر ۱۸.۲ میلیارد دلار است.

از لحاظ طلا، هولمز انتظار دارد برای کالاهای گرانبها یک حرکت “انحراف دو استانداردی” باشد ( حرکتی که می تواند طی ۱۲ ماه آینده قیمت ها را بین ۴۰۰ تا ۸۰۰ دلار بالاتر ببرد.)
وی گفت: “این ما را از ۲۲۰۰ دلار به ۲،۶۰۰ دلار می رساند.”
معاملات آتی طلا در روز دوشنبه، با صعود ۲۶.۴۰ دلار به ۱۸۶۶.۴۰ دلار، هر اونس تروی در بخش Comex در بورس کالای نیویورک آغاز شد.

منبع : cointelegraph

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.