صعود بیتکوین به سوی ۵۲ هزار دلار و استقامت اتریوم و آلتکوین ها در روند صعودی

قیمت بیتکوین همچنان به خوبی پیشنهاد می شود و افزایش جدیدی را از مقاومت ۵۰،۰۰۰ دلار شروع کرده. بیتکوین BTC نزدیک به ۴ درصد افزایش یافت و حتی ۵۱.۵۰۰ دلار شکست. در حال حاضر دستاوردهای زیر محدوده مقاومت ۵۲،۰۰۰ دلار آمریکا را تقویت می کند.

علاوه بر این ، اکثر آلتکوین های اصلی نیز در حال افزایش هستند. ETH در حال افزایش است اما در نزدیکی منطقه ۴۰۰۰ دلار با مقاومت روبرو است. XRP بیش از ۶ درصد افزایش یافته و مقاومت ۱.۳۰ دلار را شکست. ADA هنوز در تلاش برای پاکسازی منطقه مقاومت ۳.۰۰ دلار است.

قیمت بیتکوین BTC

پس از بسته شدن موفقیت آمیز بالای ۵۰،۰۰۰ دلار ، قیمت بیتکوین شتاب صعودی گرفت. BTC بسیاری از موانع را در نزدیکی ۵۱،۰۰۰ دلار و ۵۱،۲۰۰ دلار شکست. حتی قبل از ظاهر شدن خرس ها نزدیک به ۵۲۰۰۰ دلار معامله شد. اکنون در حال تقویت سودهای زیر ۵۲،۰۰۰ دلار است. اگر صعودی بیش از ۵۲۰۰۰ دلار آمریکا رخ دهد ، قیمت می تواند به سطح ۵۳۰۰۰ دلار افزایش یابد.
در نقطه نزولی ، قیمت می تواند در نزدیکی سطح ۵۱،۲۰۰ دلار آمریکا حمایت شود. حمایت اصلی در حال حاضر در نزدیکی سطح ۵۰،۵۰۰ دلار آمریکا در حال شکل گیری است.

قیمت اتریوم ETH

قیمت اتریوم تلاش دیگری برای پاکسازی مقاومت ۴۰۰۰ دلار آمریکا انجام داد ، اما شکست خورد. در نتیجه ، ETH پایین تر از ۳۹۵۰ دلار آمریکا تصحیح شد. با این حال ، گاوها در نزدیکی سطح ۳۸۵۰ دلار فعال بودند. قیمت در حال حاضر بالای ۳۹۰۰ دلار آمریکا با موانع زیادی در نزدیکی ۳،۹۸۰ دلار آمریکا و ۴۰۰۰ دلار تثبیت می شود.
اگر اصلاح نزولی دیگری وجود داشته باشد ، قیمت می تواند در نزدیکی ۳،۸۵۰ دلار پشتیبانی کند. پشتیبانی عمده بعدی نزدیک به سطح ۳۸۰۰ دلار آمریکا است.

قیمت ADA ، LTC ، DOGE و XRP

کاردانو (ADA) نتوانست بالای ۳.۰۰ دلار آمریکا بماند و قیمت پایین را تصحیح کرد. با این حال ، معایب منفی زیر ۲.۸۵ دلار آمریکا بود. قیمت در حال حاضر در محدوده ای زیر مقاومت ۳.۰۰ دلار قرار دارد. بسته شدن بالای ۳.۰۰ دلار آمریکا می تواند افزایش قوی تری را آغاز کند.
Litecoin (LTC) بسیاری از موانع را در نزدیکی ۲۰۰ دلار و ۲۱۲ دلار آمریکا شکست. LTC حتی ۲۲۰ دلار را حذف کرد و اکنون در حال تثبیت سود است. مقاومت نزدیک به سطح ۲۳۰ دلار است. شکستن صعودی بالای ۲۳۰ دلار و ۲۳۲ دلار آمریکا می تواند راه را برای حرکت به سمت سطح ۲۵۰ دلار باز کند.
Dogecoin (DOGE) بیش از ۴ درصد رشد کرد و مقاومت ۰.۳۱۲ دلار را شکست. مقاومت عمده بعدی نزدیک به سطح ۰.۳۲۰ دلار آمریکا است. هرگونه افزایش بیشتر ممکن است قیمت را به سطح ۰.۳۳۵ دلار آمریکا برساند. در غیر این صورت ، ممکن است یک اصلاح نزولی نسبت به سطح ۰.۳۰۰ دلار آمریکا وجود داشته باشد.
قیمت XRP بالاتر از مقاومت ۱.۳۰ دلار افزایش یافت. این رقم بیش از ۶ درصد افزایش یافته و حتی مقاومت ۱.۳۲ دلار را از بین برده است. جهش به سمت سطح ۱.۳۴ دلار آمریکا وجود داشت ، جایی که گاوها با مقاومت روبرو شدند. XRP در حال حاضر حدود ۱.۳۲ دلار آمریکا با پشتیبانی نزدیک به ۰.۳۰۵ دلار و ۰.۳۰۰ دلار تثبیت می شود.

سایر بازارهای آلتکوین امروز

بسیاری از آلتکوین ها از جمله QNT ، FTM ، FIL ، OMG ، LINK ، LUNA ، QTUM ، AMP ، HT ، ICP ، ALGO ، ATOM ، CRO ، EOS و COMP بیش از ۵ درصد افزایش یافته اند. از این تعداد ، QNT بیش از ۴۱ درصد افزایش یافت و از سطح ۳۳۵ دلار آمریکا فراتر رفت.

به طور کلی ، قیمت بیتکوین بسیار بالاتر از محدوده مقاومت ۵۰،۰۰۰ دلار قرار گرفت. اگر صعود BTC همچنان ادامه یابد و ۵۲۰۰۰ دلار آمریکا تسویه شود ، ممکن است به سمت ۵۳۰۰۰ دلار یا ۵۳.۵۰۰ دلار حرکت شود.

منبع : cryptonews

اتریومالتکوینبیتکوینپولکاداترمزنگاری
Comments (0)
Add Comment