بری سیلبرت بنیانگذار و مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری Grayscale

بری سیلبرت شناخته شده برای سرمایه گذاری در بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال و بلاکچین

محل زندگی : نیویورک ، ایالات متحده

رده : بنیانگذاران ، سرمایه گذاران

دانشگاه : Emory – دانشکده تجارت Goizueta

‘من متقاعد شده ام که هرچه پول در طلا باشد ، در طلا نخواهد ماند. […] که به هزاره ها واگذار می شود – من اطمینان دارم که بسیاری از این موارد به بیتکوین می روند. ‘

زندگینامه:

بری سیلبرت یک سرمایه گذار و کارآفرین بزرگ در فضای ارزهای دیجیتال و بلاکچین است که در سال ۲۰۱۵ گروه ارزهای دیجیتال را تأسیس کرده است. او همچنین بنیانگذار و مدیرعامل یکی دیگر از شرکتهای بزرگ سرمایه گذاری ارزهای رمزپایه ، Grayscale Investments  است. سیلبرت دانش آموخته دانشگاه اموری است و جوایز مختلفی از جمله کارآفرین سال توسط ارنست و جوان و کرایز دریافت کرده است. براساس مشخصات توییتر خود ، وی در ۱۴۵ شرکت سرمایه گذاری کرده است.

بری سیلبرت ۲۰۱۹:

در ماه فوریه ، سیلبرت در مصاحبه ای با CNBC اظهار داشت که معتقد است که اکثر قشر سهامها  در سالهای بعد به صفر می رسند اما بیتکوین با وجود پیشرفت فنی آهسته همچنان به عنوان یک ‘طلای دیجیتالی’ قوی باقی خواهد ماند. در ماه ژوئن ، سیبرت اظهار داشت که به اصطلاح ‘زمستان کریپتو’ ، هنگامی که قیمت ها در بازار به شدت کاهش یافت و سرمایه گذاری ها در طول سال ۲۰۱۸ کاهش یافت ، سرانجام پایان یافت و این صنعت ممکن است وارد ‘بهار رمزنگاری’ شود.

در ماه ژوئیه ، سیلبرت به کنفرانس مطبوعاتی استیون منوچین وزیر خزانه داری پاسخ داد ، که موضع منفی بیشتری نسبت به ارزهای رمزپرداخت از جمله بیتکوین داشت.او گفت که این ‘اعتبار کامل و بیتکوین است’. در یک نظرسنجی DCG که در ماه اکتبر منتشر شد ، ۲۳٪ از شرکتهای نمونه کارها DCG اظهار داشتند که رمزگذاری دارایی مورد اصلی استفاده خواهد بود .

آنچه برای سال ۲۰۲۰ انتظار داریم:

سیلبرت یکی از سرمایه گذاران فعال و مستقر در فضای رمزنگاری است ، بنابراین انتظار داریم DCG و Grayscale در دورهای مختلف بودجه ای برای تیمهایی که روی زیرساخت ها و توسعه پروتکل کار می کنند جمع اوری کنند.

منبع : cointelegraph

Grayscaleبری سیلبرت
Comments (0)
Add Comment