بابی لی بنیانگذار و مدیرعامل بلت

بابی لی شناخته شده برای وکالت بیت کوین ، اولین ارز مبادله رمزنگاری در چین است

محل تولد: شانگهای ، چین

محل اقامت : شانگهای ، چین

رده : بنیانگذاران ، صرافی ها

دانشگاه : استنفورد

‘من پیش بینی می کنم که نردبان در طی ۹ سال اتفاق بیفتد و بیتکوین به قیمت ۵۰۰،۰۰۰ دلار برسد.’

زندگینامه:

بابی لی مدیرعامل سابق نخستین ارز مبادله رمزنگاری چین ، BTCC  است که در سال ۲۰۱۱ تأسیس شد. لی لیسانس و کارشناسی ارشد خود را در رشته کامپیوتر از دانشگاه استنفورد دریافت کرد و فعالیت خود را در زمینه فناوری به عنوان مهندس نرم افزار در یاهو آغاز کرد. سرمایه گذاری فعلی وی Ballet است ، یک کیف پول سخت افزاری ارزهای رمزنگاری شده که برای دسترسی و پذیرش توده ها طراحی شده است. لی همچنین نایب رئیس هیئت مدیره بنیاد بیتکوین و برادر بنیانگذار و طرفدار لایتکوین چارلی لی است.

۲۰۱۹  بابی لی:

لی با فروش BTCC در پایان سال ۲۰۱۸ ، وکالت خود را در مورد بیتکوین ادامه داده است. در ماه سپتامبر ، وی Ballet Crypto را کشف کرد ، یک کیف پول سخت افزاری که برای یک تجربه کاربری قابل دسترسی تر طراحی شده است. در ماه اکتبر ، لی به ریاست جمهوری سابق تگزاس ، ران پاول اولین بیتکوین خود را از طریق کیف پول سخت طلای بیتکوین تولید شده توسط Ballet به او هدیه داد.در ماه نوامبر ، لی پیش بینی کرد که رسیدن قیمت طلای دیجیتال به ۵۰۰،۰۰۰ دلار احتمالا  تا سال ۲۰۲۸ امکان پذیر است.

آنچه برای سال ۲۰۲۰ انتظار داریم:

ما انتظار داریم که لی همچنان روی Ballet متمرکز شود و شرکت کنندگان جدید در اقتصاد رمزنگاری را با راه حل های سخت افزاری قابل دسترسی سوار کند. ما همچنین پیش بینی می کنیم که لی  کیف پول های بلت را به افرادی در خارج از صنعت بلاکچین هدیه می دهد تا در معرض صنعت قرار بگیرد و محصولات بلت را به نمایش بگذارد.

منبع : binance

بابی لیبلت
Comments (0)
Add Comment