تعداد میلیونرهای بیتکوین با عبور قیمت آن از ۲۰ هزار دلار به اوج خود رسید

کانال سیگنال رایگان تلگرام فیوچرز ارزدیجیتال و فارکس

استخراج کنندگان اولیه بیتکوین با آینده نگری برای نگهداری پادشاه رمزارز ها اکنون میلیونر شده اند. نمودار الگوریتمی بیتکوین (BTC) معدنچیان (استخراج کنندگان – ماینرها) اولیه را با سرعتی که پیش از این کمتر دیده شده بود ، به میلیونر تبدیل کرده است. داده های Glassnode نشان می دهد که تعداد آدرس های بیتکوین که حداقل ۱ میلیون دلار دارند در این هفته سر به فلک کشیده و به ۶۶۵۴۰ رسیده است – این یعنی افزایش ۱۵۰ درصدی!
افزایش کیف پول میلیونرها مربوط به معدنچیان اولیه است که بیتکوین خود را در طول سالها حفظ کرده اند و با آخرین افزایش قیمت این دارایی به بالای ۲۰ هزار دلار به اوج ثروت خود رسیده اند.

همانطور که Glassnode روز پنجشنبه توییت کرد:


” بیتکوین با عبور از ۲۰ هزار دلار تمام آدرس های اولیه استخراج ( ۵۰ جایزه بلوک بیتکوین ، هزینه نشده یا از دست رفته) را به آدرس میلیونرهای تازه تبدیل کرده است.”


این توییت با نموداری همراه بود که تعداد آدرس های میلیونرها را در اوج رکورد یا نزدیک به آن ثبت کرده است ، آخرین اوج مهم همزمان با اوج سال ۲۰۱۷ بیتکوین است:

تعداد آدرسهای بیتکوین توسط Glassnode حداقل ۱ میلیون دلار در اختیار دارد

رالی بیتکوین در روز پنجشنبه شدت گرفت و قیمت ۲۳،۰۰۰ دلار را با مقاومت بسیار کمی به دست آورد. داده های زنجیره ای حاکی از آن است که با ورود بیتکوین به مرحله جدیدی از کشف قیمت ، یک حرکت لگاریتمی دیگر نیز می تواند قریب الوقوع باشد. در ارزش های فعلی ، سرمایه کل بیتکوین در حدود ۴۳۰ میلیارد دلار است.
در حالی که استخراج کنندگان اولیه بیتکوین از جوایز بلوکی بزرگتری بهره مند می شدند ، آنها در بازاری بسیار سوداگرانه و بی ثبات تر از امروز فعالیت می کردند. ماینرهای امروز فقط ۶.۲۵ بیتکوین در هر بلوک دریافت می کنند اما اطمینان بیشتری دارند که با تکامل بیتکوین از مفهوم باطنی مبهم و اصلی به یک دارایی دیجیتال اصلی ، تلاش آنها پاداش داده خواهد شد.


همانطور که کوین تلگراف اخیراً گزارش داد ، استخراج ارز رمزنگاری شده از یک تلاش کوچک به یک تجارت صنعتی تبدیل شده است زیرا نهادهای بیشتری به دنبال سرمایه گذاری در زیرساخت های شبکه بیتکوین هستند. ورودی های نهادی استخراج دارایی دیجیتال را بیش از گذشته جذاب کرده است.
در حال حاضر، استخراج کنندگان (میلیونرهای بیتکوین) تقریباً ۹۰۰ بیتکوین در روز تولید می کنند – مقداری که به سرعت توسط موسسات و مشاغل مصرف می شود.

منبع : cointelegraph

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.