برایان آرم استرانگ بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Coinbase

برایان آرم استرانگ معروف به تاسیس یکی از محبوب ترین صرافی های رمزنگاری شده است

برایان آرم استرانگ

سن : ۳۷ سال

محل زندگی : سان فرانسیسکو ، ایالات متحده

رده : بنیانگذاران صرافی ها

دانشگاه : رایس

بیش از ۳۷۹ مقاله نوشته شده است ، که  در زودرس پایان بیتکوین را اعلام کردند. بیتکوین نه تنها زنده ماند ، بلکه رونق گرفت و به عنوان دارایی برتر دهه تبدیل شد. این روزها خلاف آن ثابت شد و ما یک درس مهم در مورد ماهیت بشر آموخته ایم: بیشترین پیشرفت ها ایده های متضاد هستند که مردم در ابتدا آنها را رد می کنند و تمسخر می کنند. ‘

زندگینامه برایان آرم استرانگ:

برایان آرمسترانگ مهندس نرم افزار ، مشاور ، مدیر ریسک و کارآفرین رمزنگاری است. شغل بیتکوین آرمسترانگ در سال ۲۰۱۲ آغاز شد ، هنگامی که او بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Coinbase  با ارزش بیش از ۱.۶ میلیارد دلار شد (یکی از بزرگترین و محبوب ترین سیستم عامل های تجارت رمز ارز ها). اگرچه بیشتر به خاطر اجرای کوین بیس شناخته می شود ، او همچنین یکی از بنیانگذاران بنیاد GiveCrypto است ، خیریه ای که مبلغ ۴ میلیون دلار کمک مالی رمزنگاری برای افرادی که در فقر زندگی می کنند جمع آوری کرده است.

برایان آرمسترانگ ۲۰۱۹:

سال ۲۰۱۹ یک رشد مداوم برای کوین بیس بود ، با این مبادله مبنی بر اینکه در طی سال گذشته ۸ میلیون کاربر جدید اضافه شده است و از زمان راه اندازی در سال ۲۰۱۲ نزدیک به ۲ میلیارد دلار هزینه جابجایی بازرگانی ایجاد کرده است. شرود براون برای تحت فشار قرار دادن غول های پردازش پرداخت Stripe ، Mastercard  و Visa برای ترک انجمن Libra  ، کنسرسیوم حاکمیت برای رمز ارز پیشنهادی را ‘بسیار غیر آمریکایی’ خواند.

بعداً در همین ماه ، در یازدهمین سالگرد انتشار نقشه راه بیتکوین ، کوین بیس گزارشی را منتشر کرد که نشان داد بیتکوین از سال ۲۰۱۳ تا کنون نسبت به S&P 500 همچنان بهتر است. در اواخر ماه دسامبر ، پس از گوگل ، اپل شروع به حذف کردن انواع کیف پولهای رمزنگاری و مرورگرهای برنامه غیرمتمرکز کرد ، آرمسترانگ ابراز نگرانی کرد که اپل می تواند برنامه کوین بیس را حذف کند ،و این می تواند اثرات منفی بر صنعت رمزنگاری بگذارد. در اوایل همین ماه ، آرمسترانگ به عنوان یکی از مربیان برنامه هفت هفته راه اندازی کریپتو آندرسن هوروویتس اعلام شد.

آنچه برای سال ۲۰۲۰ از برایان آرم استرانگ انتظار داریم:

کوین بیس شاید یکی از محبوب ترین صرافی های تازه وارد در اقتصاد رمزنگاری باشد. در بسیاری از موارد ، ورود کنندگان در فضای اول ، اولین رمز رمز خود را در کوین بیس خریداری می کنند. با این موفقیت ، سطح بالایی از نظارت و فشار مقامات نظارتی هم انتظار میرود. به همین ترتیب ، ما انتظار داریم کوین بیس مسیر خود را برای تبدیل شدن به S&P 500 برای بازارهای رمزنگاری از طریق خدمات صرفاً حضانت ادامه دهد.

منبع : cointelegraph

Coinbaseبرایان آرم استرانگکوین بیس
Comments (0)
Add Comment