بیتکوین رکورد جدیدی شکست ; قیمت این ارز به ۴۹،۴۰۰ دلار رسید

کانال سیگنال رایگان تلگرام فیوچرز ارزدیجیتال و فارکس

بیتکوین علیرغم تثبیت قیمت اتریوم ، به بالاترین قیمت خود یعنی ۴۹،۴۰۰ دلار رسید. ارز رمزپایه پیشرو پس از گذراندن هفته گذشته در محدوده ۴۷۰۰۰ دلار ، به این قیمت رسید. قیمت بیتکوین با ادامه حمایت نهادی از این سکه بالاتر می رود. (بیتکوین رکورد جدیدی شکست)

تسلا دوشنبه گذشته فاش کرد که مقدار قابل توجهی از ارز رمزنگاری شده را که برای محافظت از موقعیت نقدی خود و تأمین نقدینگی به منظور پذیرش پرداخت های BTC خریداری کرده است، در اختیار دارد.

پشتیبانی نهادی برای افزایش تقاضای بیتکوین

Raoul Pal، مدیر اجرایی Real Vision و رئیس سابق Goldman Sachs فروش صندوق های سرمایه گذاری پرچین در اروپا ، اظهار داشت که معرفی موسساتی مانند تسلا یک حلقه بازخورد بازگشتی ایجاد می کند که تقاضا برای بیتکوین را ایجاد می کند.

به عنوان مثال ، اخبار مبنی بر اینکه تسلا بیتکوین را برای متنوع کردن سبد سرمایه خود خریداری کرد، بحث هایی را درباره ارز رمزنگاری شده با شرکت های دیگر در سراسر ایالات متحده ایجاد کرده است. به عنوان مثال ، مدیر ارشد مالی توییتر اظهار داشت که آنها در مصاحبه اخیر CNBC به دنبال بیتکوین و حتی پرداخت حقوق با ارز رمزپایه هستند.

موارد فنی بیتکوین همچنین ممکن است نشان دهد که فضای بالاتری برای حرکت وجود دارد. (بیتکوین رکورد جدیدی شکست)

‘PlanB’ ، یک تحلیلگر متمرکز بر BTC ، خاطر نشان کرد که شاخص قدرت نسبی ارز رمزنگاری شده در مسیری مشابه با چرخه قبلی قرار دارد. اگر قافیه تاریخ باشد ، بیتکوین قبل از اینکه تصحیح شود، هنوز جای گسترش دارد که به سمت بالا برود.

منبع : newsbtc

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.