۲۲٪ از مشتریان گلدمن ساکس می گویند که بیتکوین در سال آینده “بیش از ۱۰۰،۰۰۰ دلار” میشود

کانال سیگنال رایگان تلگرام فیوچرز ارزدیجیتال و فارکس

این بانک در گزارشی که روز پنجشنبه منتشر شد ، گفت که درصد کمی اما قابل توجه از مشتریان بانک آمریکایی Goldman Sachs می گویند که بیتکوین در سالهای آینده از مرز شش رقمی عبور خواهد کرد.

چرا مشتریان گلدمن بیتکوین را دوست دارند

از ۲۸۰ پاسخ دهنده به یک نظرسنجی تحت عنوان “GS Digital Assets Client Survey” ، این بانک دریافت که بیش از ۲۲٪ از مشتریان خود احساس می کنند که بیتکوین در ۱۲ ماه آینده از مرز ۱۰۰۰۰۰ دلار عبور خواهد کرد در حالی که اکثریت (۵۴٪) گفتند که تجارت بین سطح ۴۰،۰۰۰ – ۱۰۰،۰۰۰ $ خواهد بوذ.

۴۲٪ از پاسخ دهندگان در بیتکوین سرمایه گذاری کردند در حالی که ۲۹٪ از آنها Ethereum را در اختیار داشتند. ۱۶٪ گفتند که آلتکوین های “دیگر” دارند و بقیه در معرض رمز های پایدار بودند.

۴۰٪ از کل پاسخ دهندگان ، علاوه بر این ، گفتند که آنها در معرض بازار رمزنگاری قرار دارند ، عمدتا از طریق مشتقات ، و فقط ۴۱٪ از آن پاسخ دهندگان از طریق منابع “Spot” ، در حالی که ۶۱٪ گفتند که احساس می کنند دارایی رمزنگاری آنها در ۱۲-۲۴ ماه آینده افزایش می یابد

از نظر تز سرمایه گذاری ، ۲۸٪ از کل پاسخ دهندگان گفتند که پس زمینه کلان جهانی منجر به رشد اخیر بیتکوین می شود در حالی که ۵۷٪ قریب به اتفاق گفته اند که پذیرش نهادی و محصولات بیتکوین دلیل این امر هستند ، زیرا این امر اعتماد بیشتری به دارایی را به دنبال دارد.

حرکت همزمان با راه اندازی desk انجام می شود

گلدمن تاکنون عمدتاً فاصله خود را با بیتکوین و سایر ارزهای رمزپایه حفظ کرده است. سال گذشته ، مدیر عامل سابق بانک ، لوید بلانکفین ، اظهار داشت که دارایی بسیار خطرناکی است .

اما به نظر می رسد نظر بانک با افزایش قیمت بیتکوین تغییر کرده است. Goldman (دوباره) هفته گذشته میز تجارت خود را برای مشتریان موسسه با استناد به “تقاضای زیاد” – دو سال پس از ارائه و تسریع خدمات در سال ۲۰۱۸ آغاز کرد.

اوایل این هفته یک فرد آشنا با این موضوع گفت که در آینده معاملات آتی بیتکوین و ارزهای غیرقابل تحویل را برای مشتریان انجام می دهد ، و اضافه کرد که گلدمن همچنین در حال کشف پتانسیل صندوق قابل معامله در بیتکوین (ETF) است.

با این وجود به نظر نمی رسد راه پیش رو برای بیتکوین کاملاً روشن باشد. ۳۴٪ از شرکت کنندگان در نظرسنجی از مقررات و مجوزهای دولتی بزرگترین “موانع” رشد BTC ترسیده اند ، در حالی که ۲۴٪ گفته اند که نبود یک ابزار تنظیم شده ، قابل دسترسی و قابل تحقیق بزرگترین مانع برای بیتکوین در ماههای آینده است .

منبع : cointelegraph

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.