اگر بیتکوین مسیری را که طی سال ۲۰۱۶ تعیین کرده دنبال کند، تا ماه اکتبر به ۲۸۶،۰۰۰ دلار می رسد

کانال سیگنال رایگان تلگرام فیوچرز ارزدیجیتال و فارکس

بیتکوین طی چهار هفته گذشته بیش از ۱۰۰ درصد رشد قیمت کرده است و از ۲۰,۰۰۰  دلار به بالاترین قیمت خود در حدود ۴۲,۰۰۰ دلار رسیده است.
در حالیکه ارز رمزنگاری شده با یک اصلاح مداوم روبرو است، تحلیلگران اطمینان دارند که هنوز در مقیاس کلان در مسیر رشد قرار دارد.
طبق Ecoinometrics ، یک مرکز داده ارز رمزنگاری شده ، اگر بیتکوین همان مسیری را طی کند که پس از هاوینگ قبلی طی کرد ، احتمالاً صدها درصد افزایش خواهد یافت.

بیتکوین جای رشد دارد


در حالیکه بسیاری پس از هاوینگ پاداش بلوک مه ۲۰۲۰ استدلال کردند که این تاثیری در افزایش قیمت بیتکوین نخواهد داشت، به سرعت مشخص شد که چنین نیست.

هاوینگ باعث کاهش مقدار بیتکوینی می شود که هر روز وارد بازار می شود و به این معنی است که افزایش تقاضا باید نسبت به قبل از هاوینگ تأثیر نسبتاً بزرگتری روی افزایش قیمت داشته باشد.

طبق تجزیه و تحلیل Ecoinometrics ، اگر قیمت بیتکوین از مسیری که پس از هاوینگ قبلی طی کرد، پیروی کند، احتمالاً در ماه اکتبر به ۲۸۶,۰۰۰  دلار برسد. ۲۸۶,۰۰۰  دلار بیش از ۶۰۰ درصد بالاتر از قیمت فعلی بازار یعنی۳۹,۰۰۰ دلار است.

وال استریت موافق است


اگرچه ۲۸۶,۰۰۰  دلار برای اهداف سرمایه گذاری رمزنگاری که در اوایل سال ۲۰۲۰ سقوط سنگین را تجربه کرده اند، به عنوان هدف قیمت، عجیب به نظر می رسد، سرمایه گذاران وال استریت هستند که با انتظارات قیمت های بالاتر از ۱۰۰,۰۰۰ دلار موافق هستند.
 Guggenheim Investments CIO  اسکات مینرد در ماه دسامبر به بلومبرگ گفت که با توجه به کمبود بیتکوین و کاهش ارزش دلار آمریکا، بیتکوین می تواند تا ۴۰۰,۰۰۰ دلار برسد.

 Guggenheim Investments  یک شرکت سرمایه گذاری مشهور وال استریت است که به دلیل ادامه روند اقتصاد کلان شروع به تخصیص مقداری سرمایه در بیتکوین کرد.
همانطور که CryptoSlate در اوایل سال جاری گزارش داد، مینرد اساساً پرونده بیتکوین را در اوایل سال جاری دیکته کرد و توضیح داد که دولت پولی جهان در حال حاضر در یک مکان بسیار خطرناک قرار دارد.
از دیگر سرمایه گذاران برجسته ای که با این نظر موافق هستند ، SkyBridge Capital  است.

SkyBridge Capital ، که در حال حاضر بیش از ۳۰۰ میلیون دلار بیتکوین دارد ، اخیرا توضیح داد که بیتکوین به دلیل داشتن ذخیره ارزش و مکانیزم پرداخت بسیار بهتر از طلا است و توانایی عبور از ۵۰۰,۰۰۰ دلار را دارد.


منبع : cryptoslate

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.