قیمت داج کوین بیش از ۱۰۰٪ افزایش می یابد زیرا بازار صعودی بیتکوین،BTC را به ۳۳،۰۰۰ دلار می رساند

کانال سیگنال رایگان تلگرام فیوچرز ارزدیجیتال و فارکس

بیتکوین در طی ۲۴ ساعت گذشته بار دیگر منفجر شد و پس از عبور از سطح ۳۰,۰۰۰  دلاری با سرعت بیشتری حرکت کرد. تا زمان نگارش این مقاله، BTC  با قیمت ۳۲,۰۰۰ دلار معامله می شود، هرچند همین چند ساعت پیش به ۳۳,۵۰۰  دلار رسیده است. در نتیجه فروش سریع بیتکوین نیز دو ساعت پیش تا ۳۰ هزار دلار معامله شد.
بیشتر نگاه ها به بیتکوین است، گرچه برخی به داج کوین توجه دارند.
الگوی رفتاری این ارز رمزپایه که بیشتر به دلیل الون ماسک، مدیرعامل تسلا شناخته شده است، طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

این باعث می شود که بهترین دارایی رمزنگاری در بین ۱۰۰ دارایی دیجیتال برتر با سرمایه گذاری در بازار باشد. سرمایه DOGE اکنون ۱.۵ میلیارد دلار است و آن را به بیست و چهارمین ارز رمزنگاری شده تبدیل می کند.

نمودار اقدام قیمت DOGE طی سه روز گذشته از TradingView.com
نمودار اقدام قیمت DOGE طی سه روز گذشته از TradingView.com

به نظر می رسد این سریعترین رالی DOGE تاکنون بوده است و از رالی قبلی بازار صعودی پیشی گرفته است.

تلاش برای توضیح رالی ۱۰۰٪ Dogecoin

در حالی که DOGE فقط در یک روز گذشته ۱۰۰ درصد رشد داشته است، در دو هفته گذشته بیش از ۲۰۰ درصد رشد داشته است.
به نظر می رسد این رالی دوره ای است.
در هر یک از بازارهای صعودی بیتکوین، DOGE  تجمع های شدید سهمویانه ای را پشت سر گذاشته است. بسیاری استدلال می کنند که این یک محصول جانبی از جذابیت خرده فروشی است که ارز رمزنگاری شده به دلیل استفاده از الگوی رفتاری “Doge” ساخته است.
همچنین یک پیش بینی فنی برای این رالی وجود دارد.
قبل از انفجار بالاتر، DOGE  در یک پشتیبانی فنی مهم علیه بیتکوین، ۱۵ ساتوشی نشسته بود. این بدان معنی است که خرید یک Dogecoin هزینه ۰.۰۰۰۰۰۰۰۱۵ BTC دارد.
هنگامی که این تجمع آغاز شد، سرمایه گذاران انتظار داشتند یک حرکت سهموی بالاتر برود، همانطور که در هنگام شکست Dogecoin از سطح مقاومت فنی گذشته معمول است.

منبع : cryptoslate

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.